یک فعال سیاسی:

بعید است اصلاح طلبان از انتخابات چشم پوشی کنند

یک فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه بعید است اصلاح طلبان از انتخابات چشم پوشی کنند، گفت: جریان اصلاحات علیرغم اینکه کارنامه خوبی ندارد اما خود را از ساختار قدرت دور نگه نمی‌دارد. 
یک فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه بعید است اصلاح طلبان از انتخابات چشم پوشی کنند، گفت: جریان اصلاحات علیرغم اینکه کارنامه خوبی ندارد اما خود را از ساختار قدرت دور نگه نمی‌دارد. 
کد خبر: ۱۴۱۹۲۲۹

کمال سجادی در گفتگو با جام‌ جم آنلاین در خصوص میزان احتمالی حضور اصلاح طلبان در انتخابات محلس گفت: اصلاح طلبان طیف‌های مختلفی هستند که برخی خودشان را داخل نظام می‌دانند و در انتخابات نیز فعالیت خواهند کرد.

وی ادامه داد: در عین حال یکی دو طیف دیگر از اصلاح طلبان به دنبال فرصت‌هایی هستند تا ببینند کاندیدای مورد نظرشان تایید خواهد شد یا خیر، در واقع به گونه‌ای حالت انتظار را دارند تا وارد انتخابات شده و در مورد چگونگی فعالیتشان در انتخابات تصمیم گیری کنند، این عدهبا شورای نگهبان، نظارت استصوابی و ...مشکل دارند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه ممکن است بخش دیگری از اصلاح طلبان نیز با شرط و شروط وارد انتخابات شوند که البته تعدادشان زیاد نیست، تصریح کرد: نمی‌توان در مورد این عده پیش‌بینی خاصی داشت اما همانطور که از شواهد بر می‌آید طیفی از اصلاح طلبان قطعا در انتخابات مشارکت خواهند کرد.

سجادی افزود: به طور کلی اصلاح طلبان خود را از ساختار قدرت دور نگه نمی‌دارند و به زعم اینکه کارنامه خوبی ندارند همانطور که در دولت روحانی کارگزاران و اصلاح طلبان حضور داشتند بعید است آنها از انتخابات چشم پوشی کنند و در کنار ساختار قدرت قرار بگیرند.

وی در ادامه در خصوص ثبت نام بخشی از اصلاح طلبان منتسب به تیم روحانی و لاریجانی در انتخابات گفت: پیام ثبت نام این افراد در انتخابات این است که حرف‌هایی دارند و به نوعی خود را محق می‌دانند چه طرفداران روحانی و یا آنهایی که به آقای لاریجانی وابستگی داشته و بعضا گرایش اصلاح طلبی یا حالت اعتدالی دارند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: بعید است شخص آفای لاریجانی وارد انتخابات شود اما عوامل آنها به نوعی در تهران و یا شهرستان وارد انتخابات خواهند شد.

سجادی اظهار کرد: به زعم آنها قدرت چیزی نیست که آن را واگذار کنند، حال به شکل مطرح کردن شعارهای جذاب از نظر خودشان. در نهایت به گونه‌ای اعلام حضور  خواهند کرد.

وی ادامه داد: این عده برای روش‌ها و کارهایی که کرده‌اند پایه و اساس قائل هستند متاسفانه اصلاح طلبان از بعضی از شعارهایی که اصالت ندارد همواره سوء استفاده کردند و رفتارهایی نشان دادند که به آن شعارها پایبندند تا به این ترتیب به بخشی از مردمی که به آن شعارها تکیه داشتند بگویند همصدا با شما هستیم.

سجادی گفت: البته آنها با نوعی از روتوش کردن شعارها می خواهند  بگوینداقدامات گذشته ما خوب بوده، بدون اینکه به نقاط ضعفشان اشاره ای داشته باشند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: این عده در حال حاضر نیز نیز درصدد هستند از آن شعارهایی که داده می‌شد سوء استفاده کرده و بخشی از جامعه را همراه خود کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها