در جلسه این هفته کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر اصفهان چه گذشت؟

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان مباحث مطرح شده در جلسه اخیر کمیسیون تلفیق شورا را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۴۱۸۹۸۶

جام جم آنلاین اصفهان؛ محمد نورصالحی در خصوص مباحث مطرح شده در جلسه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر اصفهان در هفته جاری اظهار کرد: با توجه به اینکه جلسه اخیر نخستین جلسه کمیسیون تلفیق شورا در آغاز سال سوم دوره ششم بود ترکیب کمیسیون‌های شورا مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به تجربیات، تخصص و علاقه‌مندی‌ها، اعضای شورا در هفت کمیسیون فعالیت می‌کردند که با توجه به شرایط و ضرورت‌های موجود احتمالا کمیسیون جدیدی با نام کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان تشکیل می‌شود که البته تایید و تصویب این امر در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان باید صورت گیرد که یکشنبه هفته آینده آن را مطرح خواهیم کرد. 
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به دیگر مباحث بررسی شده در جلسه اخیر کمیسیون تلفیق گفت: با توجه به اینکه چهار ماه از سال گذشته، مروری روی پروژه‌های اجرایی شهر به ویژه‌ پروژه‌های شاخص شهر داشتیم و مقرر شد که هفته آینده گزارش‌های دقیق‌تری آورده شود.
وی ادامه داد: لایحه اصلاحی بودجه مردادماه که به شورا ارسال شده در کمیسیون‌ها بررسی شده بود که بررسی نهایی آن در جلسه اخیر کمیسیون تلفیق صورت گرفت.
نورصالحی در خصوص تنش آبی که فضای سبز شهر با آن مواجه است، گفت: با توجه به گرمای شدید هوا و خشک شدن چاه‌های آب فضای سبز و سختی تامین آب با تانکر، ۳۰۰ کیلومتر طول مادی‌ها و حدود ۵ هزار هکتار فضای سبز خشک است.
وی افزود: شهردار و شورای اسلامی شهر با استاندار اصفهان مکاتباتی داشته‌اند که در رهاسازی آب برای کشاورزان، حتما حقابه فضای سبز شهر اصفهان که قانونی و شرعی است مورد توجه قرار گیرد. قول‌های مساعد داده شده و امیدواریم به زودی شاهد رها سازی آب برای اختصاص به فضای سبز شهر و جریان مادی‌ها باشیم تا درختان کهنسال ما دچار خشکی نشوند. 

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها