مدیرکل ثبت اسناد و املاک یزد اعلام کرد؛

الکترونیکی شدن پرداخت ها گام نخست در هوشمندسازی فرایند ثبت شرکتها

یزد- مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد گفت: در گام اول هوشمند سازی و الکترونیکی شدن فرایند ثبت شرکتها، تمام پرداخت ها و امضای صاحبان و مدیران شرکتها به صورت الکترونیکی انجام می شود.
کد خبر: ۱۴۱۸۸۶۷

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، مهدی اقبال با اعلام این مطلب اظهار داشت: با الکترونیکی شدن تمام پرداخت ها و امضای صاحبان و مدیران شرکتها، نیازی به مراجعه صاحبان و مدیران شرکتها به اداره ثبت شرکتهای استان برای پرداخت هزینه های آگهی و امضاء و دریافت آگهی نیست.

وی افزود: صاحبان و مدیران شرکتها ابتدا می بایست با مراجعه به سایت کانون سردفتران و دفتریاران و اطلاع یافتن از دفاتر اسناد رسمی متولی امضای الکترونیکی نسبت به گرفتن امضای الکترونیکی و توکن مربوطه اقدام نمایند.

مدیرکل ثبت اسناد استان یزد با بیان اینکه سازمان صمت نیز امکان امضای الکترونیکی فراهم نموده است، ادامه داد: صاحبان و مدیران شرکتها و کسانی که به صورت قانونی حق امضای دفاتر شرکتها را دارند باید امضای الکترونیکی و توکن مربوطه را تهیه نمایند.

اقبال تصریح کرد: این افراد در صورت نیاز می توانند با مراجعه به پنجره « ثبت من » در سایت سازمان ثبت اسناد واملاک کشور نسبت به پرداخت هزینه مربوطه و امضای الکترونیکی آگهی تاسیس یا تغییرات شرکت و موسسه خود را دریافت نمایند.

وی اظهار امیدواری کرد تا بزودی مراحل تعیین نام شرکتها و موسسات غیرتجاری نیز با استفاده از هوش مصنوعی بصورت الکترونیکی و در کمترین زمان ممکن انجام شود.

عضو شورای قضایی استان یزد در عین حال با اشاره به لزوم تلاش برای تحقق شعار سال جاری مبنی بر « مهار تورم، رشد تولید » بر اهمیت رشد اقتصادی با تسریع در فعالیت شرکتها و واحدهای تولیدی در سطح استان و حمایت از سرمایه گذاری، تولید و ایجاد اشتغال تأکید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها