شناسایی و توقیف خودروهای سواری حامل احشام قاچاق در بندرعباس

با هوشیاری و تلاش ماموران انتظامی شهرستان بندر عباس سه دستگاه خودرو سواری حامل 27 راس دام زنده قاچاق شناسایی و توقیف شدند.
با هوشیاری و تلاش ماموران انتظامی شهرستان بندر عباس سه دستگاه خودرو سواری حامل 27 راس دام زنده قاچاق شناسایی و توقیف شدند.
کد خبر: ۱۴۱۸۸۳۸
با هوشیاری و تلاش ماموران انتظامی شهرستان بندر عباس سه دستگاه خودرو سواری حامل 27 راس دام زنده قاچاق شناسایی و توقیف شدند. فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید میرزایی دراجرای طرح مقابله با پدیده قاچاق کالا و ارز روز گذشته حین گشت زنی در یکی از محورهای فرعی و خاکی اطراف ایستگاه به سه دستگاه خودرو سواری پژو 405 که با سرعت در حرکت بودند مشکوک شده و دستور توقف دادند. وی افزود : رانندگان خودروها بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کردند که در یک عملیات تعقیب و گریز سریع خودروها متوقف و در بازرسی آنها جمعا 27 راس دام زنده قاچاق کشف و ضبط شد. سرهنگ "تیمور دولتیاری" با بیان اینکه در این رابطه 3 نفر از عاملان قاچاق احشام دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند ،ارزش احشام قاچاق کشف شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی 3 میلیارد ریال عنوان کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها