استاندار بوشهر آخرین وضعیت پروژه های مسکن و راه را بررسی کرد؛

بازدید از اداره کل راه و شهرسازی

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر مطرح کرد؛

بوشهر؛پیشتاز طرح جهش ملی مسکن

تا کنون ۶۹ هزار و ۶۸۱ نفر درکل استان  نسبت به ثبت نام در طرح سامانه نهضت ملی مسکن اقدام نموده اند
کد خبر: ۱۴۱۸۶۵۷
نویسنده زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار

به گزارش جام جم آنلاین/مدیر کل راه وشهرسازی استان بوشهر با بیان این که تا کنون ۶۹ هزارو۶۸۱ نفر درکل استان  نسبت به ثبت نام در طرح سامانه نهضت ملی مسکن اقدام نموده اند و از این تعداد ۵۶ هزار و ۴۱۳نفر متقاضیان واجد شرایط هستند گفت: ۱۸ هزار و ۲۹۴نفر تشکیل پرونده داده وتایید نهایی شده که ازاین تعداد ۶هزارو۳۹۱ نفر افتتاح حساب کرده و ۴هزار و ۸۴۴ نفر از این افراد واریز وجه انجام داده  اند .

18میلیارد ؛جریمه نقدی مشاوران املاک متخلف

مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر با اشاره به این که در راستای مصوبات جلسه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان، گشت مشترک سامان‌دهی بنگاه‌ها و مشاورین املاک در استان و برخورد قاطع و سریع با تخلفات و پیشگیری از تکرار تخلفات صنف بنگاه‌های مشاور املاک تشکیل و در حال بازرسی مستمر از بنگاه‌های سطح شهرستان بوشهر است گفت: از ابتدای فعالیت کارگروه ، 1289  بازرسی از بنگاه های مشاور املاک انجام شده که از این تعداد 312 بازرسی در شهر بوشهر بوده است.

سید محمود دستغیبی افزود: از این تعداد 219  متخلف ،اخطاریه ده روزه پلمپ دریافت و  37 واحد صنفی هم پلمب شده اند. در این بازه زمانی واحد‌های متخلف مجموعاً بیش از 18 میلیارد ریال جریمه نقدی شده اند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها