احمدرضا طحانیان، مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان مطرح کرد:

برگزاری رویدادهای نمایشگاهی زمینه‌ساز توسعه ارتباطات تجاری است

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان :

پارکینگ مجموعه ورزشی نقش جهان یک بمب خاموش است

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه پارکینگ مجموعه ورزشی نقش جهان یک بمب خاموش است، گفت: لازم است که مسئولان دسترسی‌های ورزشگاه، فضای ترافیکی اطراف و داخل آن را اصلاح کنند.
کد خبر: ۱۴۱۷۸۰۴

جام جم آنلاین اصفهان؛ علی صالحی در جلسه کمیسیون تلفیق شورا که با حضور مدیران شرکت فولاد مبارکه برگزار شد با تأکید بر لزوم ارتقاء کمی و کیفی محصولات فولادمبارکه اظهار کرد: پیشنهاد بنده تنوع سبد درآمدی و هدف‌مندی هزینه‌های سرمایه اجتماعی است. 

وی افزود: با توجه به اینکه افق ۲۰۳۰ در حوزه مجازی متاورس و هوش مصنوعی در حوزه میدان گردشگری و تفریحی است، برای ایجاد تنوع در سبد درآمدی و هدف‌مندی هزینه‌های سرمایه اجتماعی این موارد می‌تواند مورد توجه فولاد مبارکه قرار گیرد. 

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگر فولاد مبارکه افق بیست ساله یا سی ساله برای خود تعریف می‌کند، اقتصاد جهان را نیز باید دنبال کند. این شرکت می‌تواند در حوزه تفریح و سرگرمی و تأمین نیازهای نوجوانان و جوانان اقدامات خوبی انجام دهد و نتیجه این سرمایه‌گذاری آثار مثبت اقتصادی برای این شرکت نیز هست. 

وی در ادامه با بیان اینکه پارکینگ مجموعه ورزشی نقش جهان یک بمب خاموش است، گفت: رفت و برگشت این ورزشگاه در بازی دوستانه‌ای که تیمی مانند استقلال و پرسپولیس نیز حضور نداشته باشد، یک ساعت و نیم در رفت و یک ساعت و نیم در برگشت طول می‌کشد. این پارکینگ فقط یک دسترسی دارد و اصلاح هندسی نیز نشده است.

صالحی ادامه داد: این مشکلات جمعیت ۷۰ تا ۸۰ هزار نفری که به ورزشگاه مراجعه می‌کنند را تهدید می‌کند و لازم است که مسئولان دسترسی‌های ورزشگاه، فضای ترافیکی اطراف و داخل آن را اصلاح کنند.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها