همراهی اتاق بازرگانی با اداره کل میراث فرهنگی برای رفع موانع توسعه گردشگری استان

در دیدار مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با رئیس اتاق بازرگانی اصفهان عنوان شد: پارلمان بخش خصوصی برای توسعه صنعت گردشگری استان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
کد خبر: ۱۴۱۷۳۷۳

جام جم آنلاین اصفهان؛ امیر کشانی رئیس دوره دهم پارلمان بخش خصوصی اصفهان با اشاره به ظرفیت‌های بالای تاریخی و فرهنگی این استان برای تعامل با اداره کل میراث فرهنگی به منظور توسعه گردشگری استان اعلام آمادگی نمود.
وی با مظلوم خواندن صنعت گردشگری و وظیفه خطیر کمیسیون گردشگری و صنایع دستی اتاق بازرگانی اصفهان گفت: قوانین باید در سطح کشور به صورت یکسان اجرا شود تا لطمه‌ای به صنعت گردشگری یک استان وارد نشود.
کشانی همچنین بر ضرورت افزایش پروازهای اصفهان به مقاصد مختلف و ایجاد ایرلاین تخصصی این استان صنعتی، فرهنگی و تاریخی تاکید کرد.
علیرضا ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نیز بر لزوم همکاری نهادهای اجرایی دولتی و بخش خصوصی مرتبط با حوزه گردشگری به منظور ترغیب سرمایه‌گذاران برای ورود به این حوزه تاکید کرد.
وی با توجه به ظرفیت‌های پارلمان بخش خصوصی اصفهان و قدرت چانه زنی این نهاد با دولت، خواستار همراهی برای کمک به رفع موانع موجود در این حوزه و فراهم‌سازی زیرساخت‌های این صنعت شد.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها