رونیکس را در بازار ابزار به کیفیت و تنوع بینظیر محصولاتش میشناسند. برندی که توانسته در سالهای گذشته با تکیه بر تخصص، استفاده از تکنولوژی روز دنیا در ساخت ابزار، شناخت نیاز بازار، نیروی انسانی متعهد و خدمات پس از فروش متمایز، نگاه مصرفکننده به ابزار را تغییر دهد.
خدمات پس از فروش متمایز و بزرگترین بانک قطعات ابزار ایران با بیش از ۳۴۰۰۰ نوع قطعه، از مهمترین عوامل موفقیت رونیکس در بازار ابزار است.
تجربه ناخوشاید کاربر ایرانی از خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی، مشتریان را به برندهای ایرانی و یا برندهای خارجی و وارداتی بیاعتماد کردهاست. اما رونیکس در سالهای فعالیت خود توانسته این نگاه را تغییر دهد. خدمات پس از فروش متمایز در کنار بزرگترین بانک قطعات ابزار ایران، کیفیت خدمات رونیکس را ارتقا بخشیده است.
رضایت مشتریان، نقطه عطف فعالیتهای رونیکس
رونیکس به نیازها و نظرات مشتریان خود اهمیت میدهد و همواره به دنبال تطبیق نیاز مشتریان با محصولات و خدمات خود است. کیفیت امروز محصولات رونیکس، تنوع بالای محصولات و موارد مشابه دیگر در این سازمان، نتیجه توجه به این تطابق نیازها است.
خدمات پس از فروش مهمترین رکن در جلب رضایت مشتری و همچنین تبدیل مصرفکننده به مشتری وفادار است. رونیکس با شناخت نیاز مشتریان ابزار در زمینه خدمات پس از فروش، توانسته این نیاز را برطرف کند.
ارسال رایگان قطعات برای نمایندگان خدمات پس از فروش در کمتر از ۲۴ ساعت
تیم قطعات و خدمات پس از فروش رونیکس، در کمتر از ۲۴ ساعت قطعات درخواستی نمایندگان خود را به صورت رایگان به سراسر ایران و حتی دورترین نقاط ارسال میکنند تا در کوتاهترین زمان ممکن به دستشان برسد!
دستیابی به این سطح کیفی از خدمات، مرهون تلاشهای شبانهروزی تیمی متشکل از افراد متعهد و مجرب است و رفتار سازمانی متمایز در برند رونیکس را منعکس میکند.
رونیکس و بزرگترین بانک قطعات ابزار کشور با تنوع بیش از ۳۴۰۰۰ قطعه
طیف گسترده مشتریان رونیکس شامل بازار ابزار و کارگاههای کوچک، صنایع بزرگ مانند خودروسازی، فولاد، پتروشیمی و مصارف عمومی و خانگی میشود. رونیکس با توجه به تنوع بینظیر محصولات خود، برای اینکه خیال مشتری را از بابت خدمات پس از فروش و تعمیر ابزار خریداری شده راحت کند، راهبرد ویژهای را به کار برده است؛ راهبردی که باعث شده تا به بزرگترین بانک قطعات ابزار ایران تبدیل شود. تنوع قطعات این برند متشکل از ۳۴۰۰۰ نوع قطعه بوده و از لحاظ انبار، حجم بار و نیز توجه به قطعات مهم و پرگردش مثالزدنی است.
تمام قطعات ریز و درشت محصول، از بالشتک و آرمیچر دریل برقی گرفته تا ریزترین قطعات و حتی پیچ و مهره، دپو میشود. وجود این دپو، هزینه نگهداری قطعات در دپو، انبارگردانی منظم و ... همگی به برنامهریزی هوشمندانه نیاز دارد که رونیکس به خوبی از عهده آن برآمده است. این بانک جامع، تنها شامل قطعات ابزار رونیکس نیست؛ بلکه قطعات یدکی برندهای دیگر نیز در این بانک تامین میشود.
خیالتان راحت؛ تعداد سفارشات نامحدود است!
از دیدگاه رونیکس، مشتری پادشاه است و نقطه عطف تمام فعالیتهای این برند، رضایت مشتری است. نمایندگان رونیکس در سراسر کشور با توجه به نیاز خود و تعداد مراجعین، میتوانند به صورت نامحدود قطعه سفارش دهند.
رفتار سازمانی متمایز، نیاز به نظم و قانونمندی سازمان دارد.
احترام به تکتک همکاران، مصرفکنندگان یا ارباب رجوعی که به سازمان مراجعه میکنند و مشتریانی که با مجموعه تماس میگیرند، پایه و اساس رفتار سازمانی متمایز رونیکس است. نمایندگان خدمات پس از فروش و قطعات در تمام سالهای فعالیت رونیکس، بهترین سفیران برند بوده و هستند. نظم، تخصص، عشق و پشتکار خستگیناپذیر این نیروی انسانی دلسوز و متعهد، همواره مورد توجه مدیران برند بوده است.
سهولت دسترسی به قطعات از سراسر ایران
۱۸۰ نمایندگی خدمات پس از فروش و قطعات رونیکس در ۳۱ استان کشور فعال است. همچنین در کنار تنوع بینظیر ۳۴۰۰۰ نوع قطعه در برند رونیکس، سهولت دسترسی به این قطعات نیز بسیار بالا است.
نمایندگان میتوانند برای سفارش تمام قطعات مورد نظر خود با شماره تلفن ۰۲۱-۶۴۹۷ تماس حاصل کنند. مشتریان نیز میتوانند با همین شماره و ارتباط با واحد صدای مشتریان رونیکس، از نزدیکترین مرکز خدمات پس از فروش به خود مطلع شوند.
سرویس و تحویل ۲۴ تا ۴۸ ساعته ابزار به مشتری
تعمیرکاران و نمایندگان خدمات پس از فروش رونیکس به این اصل پایبند هستند که مشتری پادشاه است. به همین دلیل، محور تمام فعالیتهای بخش خدمات و قطعات رونیکس، رضایت مشتری است.
تمام محصولات نیازمند تعمیر یا تعویض قطعه که به واحدهای خدمات پس از فروش ارسال میشوند، طبق زمانبندی دقیق و با سرعت فوقالعاده بالا، ظرف مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت و پس از رفع عیب به مشتری تحویل داده میشود.
اجرت و دستمزد بالا برای تعمیرکاران؛ وجه تمایز بینظیر رونیکس
اجرتی که رونیکس در دوره گارانتی به نمایندگان خود پرداخت میکند، به نسبت دیگر برندها، بیشتر است. رضایت و تامین مالی نمایندگان خدمات پس از فروش و قطعات رونیکس، راهی برای بالابردن کیفیت خدمات شرکت در برابر خریداران است.
خدمات پس از فروش، بانک جامع قطعات کشور و کیفیتی که اتفاقی نیست!
کیفیت خدمات پس از فروش و تبدیلشدن به کاملترین بانک قطعات ابزار ایران، موضوعی نیست که یکشبه اتفاق بیفتد. سالها برای دستیابی به این موفقیت برنامهریزی و تلاش شده است. رونیکس همواره قدردان زحمات نمایندگان خدمات پس از فروش خود در سراسر کشور است؛ متخصصینی که با تلاشهای خستگیناپذیر خود موجب اعتلای سطح خدمات کیفی به مشتریان این برند میشوند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد
درگفتوگو با رئیس دانشکده الهیات دانشگاه الزهرا ابعاد بیانات رهبر انقلاب درخصوص تقلید زنان از مجتهد زن را بررسی کردهایم