معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برابر تعهدی که در رابطه با تکمیل طرح‌های مسکن‌های مهر در شهر پردیس به مردم داده بودیم، تمام طرح‌های مسکن مهر پردیس در تابستان امسال تعیین تکلیف می‌شود.
کد خبر: ۱۴۱۵۷۶۸

به گزارش جام جم آنلاین، علیرضا جعفری عصر روز دوشنبه در حاشیه بازدید هفت ساعته خود از فازهای جدید ۱۱، ۵، ۷، ۹ مسکن مهر پردیس به خبرنگاران گفت: پیگیری‌هایی توسط همکاران به منظور تعیین تکلیف پیمانکاران انجام شده و اخیرا شاهد یم که همه طرح های فعال، آماده‌سازی و تکمیل واحدهای مسکونی با شدت و قدرت در حال انجام است.

وی ادامه داد: افتتاح ۱۰ هزار واحد را در ابتدای امسال برنامه ریزی کرده بودیم، اما با توجه به تاکید مهرداد بذر پاش وزیر راه و شهرسازی مبنی بر این‌که واحدها باید کاملا آماده بهره‌برداری باشد، برنامه افتتاح به تاخیر افتاد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: لزوم تکمیل آماده‌سازی‌ها و محوطه‌سازی‌ها بر اساس دسترسی‌ها در این منطقه از دیگر دلایل تعویق افتتاح ۱۰ هزار واحد بود و با برنامه ریزی انجام شده، بسیاری از این واحدها را تابستان جاری تحویل خواهیم داد.

جعفری افزود: بخش عمده مابقی واحدها با توجه به تعیین تکلیف وضعیت پیمانکاران و همچنین پیش بینی تامین منابع لازم با توجه به دستورات وزیر راه و شهرسازی تا پایان سال تکمیل و تحویل خواهد شد. پروژه‌های با پیشرفت زیر ده درصد در تابستان آینده تحویل می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در پردیس و سایر شهرهای جدید تعدادی از واحدها با پیشرفت زیر ده درصد داریم که با توجه به این‌که در مرحله فونداسیون یا اسکلت هستند تا تابستان سال آینده تکمیل و به مالکان تحویل خواهد شد.

جعفری خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت جدید تاکنون ۳۰ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید تحویل شده و ۲۰ هزار واحد دیگر تا پایان سال به مردم تحویل خواهد شد و حدود ۱۰ هزار واحد دیگر با پیشرفت زیر ۱۰ درصد در مجموع شهرهای جدید نیز در تابستان سال آینده تحویل خواهد شد.

جبهه‌های کاری در فاز ۱۱ پردیس فعال شدند

وی با اشاره به توقف عملیات کارگاهی در برخی از طرح ها، توضیح داد: با وجود تاکیدها و فشارها برای اجرای طرح های فاز ۱۱، متاسفانه مشکلاتی در ارتباط با پیمانکار وجود داشت که باعث شد در ماه‌های گذشته برخی از عملیات‌های کارگاهی با توقف همراه باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در این خصوص با همت و تلاش شبانه‌روزی همکاران، از پیمانکاران خوب و دارای صلاحیتی که در دیگر پروژه‌ها امتحان خود را پس دادند، دعوت کردیم و با توجه به فعال شدن مرحله به مرحله پروژه‌ها، اکنون جبهه‌ی کاری غیرفعالی در فاز ۱۱ نداریم.

جعفری افزود: با همین روند و شتابی که در فاز ۱۱ شاهد هستیم در تابستان سالجاری بخش عمده‌ای از واحدهای باقیمانده را تحویل خواهیم داد و در این راستا، تکمیل انشعابات و زیرساخت‌ها موضوع بسیار مهمی است که با که با همت جهادی و انقلابی که در این کارگاه شاهد هستیم کارها با شتاب خواهد رفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: علاوه بر فاز ۱۱، در فازهای ۵، ۸ و ۹ نیز اختلافاتی در برخی از پیمانکاران وجود داشت که با همت و توافقاتی که صورت گرفته، کلیه پروژه‌ها تعیین تکلیف شده و در تمامی فازها پروژه‌ها فعال شدند.

جعفری توضیح داد: در حال حاضر در پردیس هیچ پروژه ای بلاتکلیف نیست با تصمیمات مدیریتی که در این دوره توسط خلیل محبت‌خواه، مدیرعامل شرکت عمران پردیس اتخاذ شده، پروژه‌ها تعیین تکلیف شده و این نویدبخش آن خواهد بود که بیش از این شرمنده مردم و هم‌وطنانمان نباشیم.

وی ادامه داد: با رویکرد همکاران در تیم مدیریتی جدید، امید داریم هرچه سریع‌تر تعهداتمان را نسبت به مالکان و متقاضیان مسکن مهر پردیس اجرا کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار هفت ساعته که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید به صورت مفصل طرح های مسکن مهر شهر جدید پردیس مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفت.

عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید، معاون فنی و مهندسی و معاون توسعه مدیریت و منابع شهرهای جدید، مدیرعامل، رئیس هیات مدیره و معاونین شرکت عمران شهر جدید در این بازدید معاون وزیر را همراهی کردند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دار د.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها