یزد- مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد از ساخت ساختمان آتش نشانی و تجهیز به خودرو آتش نشانی دو منطقه ویژه اقتصادی یزد و شهرک صنعتی تفت ۲ با تخصیص ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۵۵۲۸

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمد دهقان با اشاره به ضرورت افزایش سطح ایمنی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، اظهار داشت: با پیگیری‌های مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت شهرکهای صنعتی استان از ابتدای سال جاری دو دستگاه خودرو اتش نشانی برای ایستگاههای اتش نشانی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی خریداری و تخصیص داده شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: با توجه به ایجاد ایستگاه آتش نشانی در شهرک صنعتی تفت دو و نیاز ضروری این شهرک به خودرو آتش نشانی، یک دستگاه خودرو شش تن با اعتبار ۴.۵ میلیارد ریال از محل بودجه داخلی شرکت خریداری شد.

دهقان با اشاره به نقش کاربردی خودروهای آتش نشانی در اطفاء حریق و عملیات های امداد و نجات، تصریح کرد: همچنین با توجه به اینکه شرکت شهرکهای صنعتی، سازمان مسئول مناطق ویژه اقتصادی در استان یزد است برای تامین و افزایش ایمنی، ضمن ساخت ایستگاه آتش نشانی در منطقه ویژه اقتصادی یزد، یک دستگاه خودرو آتش نشانی ۱۸ تن با اعتبار ۸.۵ میلیارد ریال خریداری و به ایستگاه این منطقه تخصیص داده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها