مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه مطرح کرد؛

اجرای طرح رتبه بندی برای ۲۶۰۰۰ معلم کرمانشاهی

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه گفت: اجرای طرح رتبه بندی برای ۲۶۰۰۰ معلم کرمانشاهی صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۴۱۴۸۰۸

جام جم آنلاین؛

سلمان محمدی به اجرای طرح رتبه بندی معلمان تاکید گفت: این طرح طی سالیان گذشته بسیار مورد مطالبه بود اما به دلایل مختلف و احتمال بروز مشکلاتی از سوی دولت‌های پیشین اجرایی نشد اما در دولت سیزدهم طرح رتبه بندی معلمان به عنوان مهمترین مطالبه معلمان مورد توجه و رسیدگی قرار گرفت و به اجرا رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: قانون رتبه بندی معلمان به عنوان نخستین برنامه سند تحول بنیادین در سال ۱۴۰۰ به عنوان یک قانون تصویب شد و در فروردین ماه ۱۴۰۱ به طور رسمی برای اجرایی شدن در مجلس شورای اسلامی به تأیید رسید.

محمدی عنوان کرد: در استان کرمانشاه در مرداد ماه سال‌گذشته ۲۶ هزار معلم ارزیابی و رتبه بندی شده اما هم اکنون اعتراضات و ایراداتی بر این طرح وارد شده که درگیر اصلاح و بررسی اعتراضات هستیم.

مدیرکل آمورش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه در کارهای بزرگ همیشه ایراداتی رخ می‌دهد، مطرح کرد: با وجود سختی‌های بسیاری که برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان صورت گرفت اما این طرح و سامانه مورد نقد و اعتراضاتی قرار گرفته که بر همین اساس می‌توان گفت طرح رتبه بندی معلمان ظرفیت اصلاح داشته است.

 

محمدی گفت: تلاش بر این است که آئین نامه طرح رتبه بندی معلمان بر اساس شرایط و وظیفه آنها مورد ثبت و ارزیابی و ملاک رتبه بندی باشد.

آغاز رسیدگی به اعتراضات معلمان در طرح طبقه بندی

وی بیان کرد: با توجه به اعتراضاتی که از معلمان به دلیل عدم برقراری عدالت به ثبت رسانده، هم اکنون رسیدگی‌ها در استان کرمانشاه آغاز شده که هدف اصلی ما در این بررسی‌ها استحقاق رتبه هریک از معلمان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه ارزیابان طرح رتبه بندی استان‌ها توسط ارزیابی ماهر آموزش دیده‌اند، اضافه کرد: با این وجود پس از رسیدگی به اعتراضات در گام بعدی اصلاح آئین نامه در دستور کار قرار می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها