واژگونی ۲ دستگاه خودرو در کرمانشاه یک کشته و ۶ زخمی به جا گذاشت

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به وقوع حادثه رانندگی و واژگونی ۲ دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی کرمانشاه، گفت: در این حوادث یک نفر جان خود را از دست داد و ۶ نفر هم زخمی شدند.
کد خبر: ۱۴۱۴۸۰۶

جام جم آنلاین؛ سرهنگ “کیخسرو دستغیب”، اظهار داشت: حادثه نخست در محور سراب نیلوفر رخ داد که طی آن یک دستگاه پراید تاکسی با۳ سرنشین حین تردد به سمت کوزران از جاده منحرف و واژگون شد.

وی ادامه داد: در این حادثه راننده خودرو پراید به علت شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد و ۲ سرنشین دیگر آن هم که پسر و همسر فرد فوت شده بودند، مصدوم شدند.

دستغیب با اشاره به نامشخص بودن علت واژگونی این خودرو، از تشکیل پرونده ای در این خصوص خبر داد و گفت: خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه ادامه داد: دیگر حادثه واژگونی خودرو در سه راهی ریجاب به سمت منطقه گل آسیاب رخ داد که اعضای یک خانواده چهار نفره دچار حادثه شدند.

وی گفت: در این حادثه خودرو سمند اعضای خانواده به علت نامعلومی از مسیر اصلی منحرف و واژگون شد و در پی آن پدر، مادر، پسر و دختر خانواده دچار جراحت شده و به مراکز درمانی منتقل شدند.

دستغیب سرعت غیرمجاز و عدم توجه به جلو را عامل نیمی از تصادفات و سوانح رانندگی خصوصا واژگونی خودروها اعلام کرد و گفت: رعایت قوانین و مقررات رانندگی می تواند تا حد زیادی از سوانح و تلفات بکاهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها