مدیرکل آموزش و پروش استان بوشهر در گفت و گو با رادیو ایران مطرح کرد؛

عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر خبرداد؛

برگزاری دوره توانمندسازی فرهنگیان بسیجی

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: دوره توانمندسازی فرهنگیان بسیجی با عنوان "یاوران ولایت" با همکاری بسیج فرهنگیان در مشهد مقدس برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۴۱۴۷۸۲

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر/معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: دوره توانمندسازی فرهنگیان بسیجی با عنوان "یاوران ولایت" با همکاری بسیج فرهنگیان در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

 محمود حقدوست در نشست فصلی مدیران کانون های بسیج فرهنگیان استان اظهار کرد: با توجه به برگزاری موفق دوره یاوران ولایت در تابستان سال گذشته با حضور ۳۰۰ فرهنگی بسیجی، برای اجرای این دوره بصیرتی در تابستان ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

وی افزود: فرهنگیان استان با حضور در صحنه‌های مختلف ، وفاداری خود را به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و ولایت مطلقه فقیه ثابت کرده‌اند.

حقدوست با اشاره به فعالیت ۵۲۶ پایگاه اوقات فراغت در سراسر استان بیان کرد: این پایگاه‌ها، آماده همکاری با کانون‌های بسیج فرهنگیان برای اجرای برنامه‌های مشترک هستند.

وی اضافه کرد: تربیت دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب، از رسالت‌های اصلی آموزش و پرورش، بسیج فرهنگیان و بسیج دانش‌آموزی است.

حقدوست عنوان کرد: در این راستا، از ۲۶ برگزیده دومین دوره طرح دانش‌آموزان تراز انقلاب اسلامی با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری تجلیل شد.

 

جام جم آنلاین-زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها