با صدور حکم استاندار بوشهر انجام شد؛

انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت؛

جوانگرایی و استفاده از نیروهای انقلابی

جوانگرایی و استفاده از نیروهای انقلابی،رویکرد انتصابات در استان بوشهر است.
کد خبر: ۱۴۱۴۶۴۷

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات در نشست با جوانان گام دوم انقلاب استان بوشهر که با حضور دبیر جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی ایران برگزار شد، اظهار داشت: در حوزه انتصابات رویکرد ما از ابتدای حضور در معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر بر مبنای جوانگرایی و استفاده از بدنه نیروهای انقلاب استوار بوده و در همین راستا در حوزه مدیران ستادی، معاونین فرمانداران، بخشداران و سایر ادارات از جوانان انقلابی استان منصوب شده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: به زودی سفرهای شهرستانی با محورهای توسعه‌ای شهرستان‌ها با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سطح استان برگزار خواهد شد و در حال حاضر نیز حضور مدیران در بین مردم و شهرستانها در دستور کار و اولویت قرار دارد.

وی گفت: در زمینه طرح جوانی جمعیت و تسهیل در امر مقدس ازدواج اقدامات ارزشمندی در استان بوشهر صورت گرفته است و پیگیری های استاندار در زمینه برگزاری جشن ازدواج و واگذاری زمین مسکونی به خانواده‌های دارای سه فرزند آغاز شده است.

پورات افزود: در بخش مسائل و مشکلات کارگری با برگزاری منظم و کمیسیون کارگری در راستای احقاق حقوق کارگران گام‌های مهمی برداشته شده و در بخش رسیدگی به مشکلات دانشجویان در کمیسیون دانشجویی و بازدید از مراکز دانشگاهی اقدامات موثری به انجام رسیده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: با تلاش‌های استاندار بوشهر روند احداث آبشیرین‌کن‌ها در مناطق مختلف استان با شتاب بیشتری در حال انجام است و طرح‌های آبخیزداری فعال شده و همچنین در بخش توسعه طرح‌های گردشگری، ایجاد مشاغل خانگی و تسهیلات اشتغالزایی اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است.

پورات با تاکید بر اینکه یکی از موضوعاتی که بخوبی مورد توجه قرار نمی‌گیرد بحث جهاد تبیین است، بیان کرد: چنانکه اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف توسط دولت در کشور و سطح استان بوشهر به انجام رسیده است، اما بدرستی بیان نشده و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری به جهاد تبیین ضرورت دارد که این مقوله مهم که باعث امید آفرینی در جامعه می‌شود در اولویت قرار گیرد.

وی در پایان افزود: همچنین انتظار می‌رود مدیران انقلابی در دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی اهتمام بیشتری داشته باشند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها