الزامات اصلاح سبد مصرف انرژی

برق هسته‌ای، گمشده حکمرانی انرژی

فرصت ۳ روزه به ادارات پر مصرف، برای کاهش مصرف برق

سخنگوی صنعت برق گفت: ادارات پر مصرف اگر به اخطار‌ها توجه نکنند بعد از ۳ روز برق آن‌ها قطع می‌شود.
سخنگوی صنعت برق گفت: ادارات پر مصرف اگر به اخطار‌ها توجه نکنند بعد از ۳ روز برق آن‌ها قطع می‌شود.
کد خبر: ۱۴۱۴۴۵۸

به گزارش جام جم آنلاین فرصت 3 روزه به ادارات پر مصرف، برای کاهش مصرف برقرجبی مشهدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداو سیما، با قدردانی از دستگاه های اجرایی که تاکنون همکاری خوبی در مدیریت بار و مصرف برق داشته اند گفت: همکاری ادارات در کشور منجر به کاهش هفتصد مگاواتی مصرف برق در ساعات اوج بار شده است.


سخنگوی صنعت برق افزود: ادارات موظف هستند در زمان اداری سی درصد و در زمان خاتمه ی کار شصت درصد مصرف برق خود را کاهش دهند . این میزان صرفه جویی معادل مصرف کل کارخانه ی سیمان است اگر ادارات صرفه جویی کنند امسال برق بیشتری به تولید می دهیم.


وی ادامه داد: با توجه به اینکه حفظ پایداری شبکه نیازمند همکاری مشترکان به ویژه دستگاه های اجرایی و اداری است برخی از ادارات علی رغم اخطار ها همچنان مصرف بالایی دارند.


وی افزود: بیمه البرز ، سازمان شهرداری های کشور ، سازمان نقشه برداری کشور ، شرکت مهندسی توسعه نفت ، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران و اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران از جمله اداراتی هستند که همکاری مناسبی نداشته و با توجه به دریافت چندین مورد اخطار کتبی، مشمول قطع برق شده اند.


وی بیان کرد: بعد از اخطار به ادارات پر مصرف سه روز زمان می دهیم تا اگرنیاز است سیستم سرمایشی و روشنایی خود را تنظیم کنند و اگر در این مدت همکاری نکردند اسامی انها به مراجع بالاتربرای قطع برق اعلام می شود./صدا و سیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها