آغاز طرح احداث پارک گوگردی شرکت پتروپالایشی ملاصدرا

با استعانت از خداوند متعال و همچنین در راستای حفظ و صیانت از محیط زیست به واسطه مدیریت یک پسماند پالایشگاهی به نام گوگرد، جلسه آغازین (Kick off meeting) طرح احداث پارک گوگردی به روش EPCM برگزار و برنامه ریزی های لازم جهت آغاز عملیات اجرایی این طرح در محل شرکت پالایش نفت اصفهان صورت پذیرفت.
کد خبر: ۱۴۱۳۹۵۶

جام جم آنلاین اصفهان؛ قرارداد این طرح فی مابین شرکت پتروپالایشی ملاصدرا (یکی از شرکت های تابعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان) به عنوان کارفرما از یک سو و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، موسسه دریا ساحل و شرکت مهندسین مشاور تهران رایمند به عنوان پیمانکار از سوی دیگر منعقد گردید.

در این طرح گوگرد مذاب و گاز سمی H2S تولید شده ناشی از تصفیه نفت خام در واحدهای فرآیندی شرکت پالایش نفت اصفهان به میزان ۶۴۰ تن در روز به ۱۰ محصول با ارزش افزوده بالا و دوست دار محیط زیست تبدیل خواهد شد. همچنین مطابق با برآوردهای انجام شده، دوره بازگشت سرمایه این طرح پس از راه اندازی کامل واحدها ۲ سال محاسبه گردیده است.

 گفتنی است این طرح به عنوان اولین پارک گوگردی پالایشگاه های کشور در سه فاز اجرا و در سال ۱۴۰۵ به بهره برداری کامل خواهد رسید.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها