آخرین اخبار داغ نقل و انتقالات لیگ برتر ایران

عزت‌اللهی نه گفت، محمدی‌ها نزدیک استقلال

با ورود جواد نکونام به استقلال و ادامه فعالیت‌های یحیی گل‌محمدی، مورایس و خمز، نقل و انتقالات رفته رفته جذاب‌تر می‌شود. باشگاه‌های بزرگ همه دنبال جذب ستاره‌ها هستند و به زودی این رقابت سنگین‌تر خواهد شد. در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره توافق بعضی ستاره‌های نامی با باشگاه‌های لیگ‌برتر مطرح بوده ولی تا زمان اعلام رسمی، هواداران منتظر می‌مانند. در این مطلب به مرور وضعیت بعضی ستاره‌ها می‌پردازیم...
با ورود جواد نکونام به استقلال و ادامه فعالیت‌های یحیی گل‌محمدی، مورایس و خمز، نقل و انتقالات رفته رفته جذاب‌تر می‌شود. باشگاه‌های بزرگ همه دنبال جذب ستاره‌ها هستند و به زودی این رقابت سنگین‌تر خواهد شد. در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره توافق بعضی ستاره‌های نامی با باشگاه‌های لیگ‌برتر مطرح بوده ولی تا زمان اعلام رسمی، هواداران منتظر می‌مانند. در این مطلب به مرور وضعیت بعضی ستاره‌ها می‌پردازیم...
کد خبر: ۱۴۱۳۸۸۹
نویسنده سعید اکبری - گروه ورزش

سعید عزت‌اللهی: نمی‌آیم!
نام سعید عزت‌اللهی همیشه در نقل و انتقالات تابستان و حتی زمستانی لیگ مطرح است. سعید سال‌هاست خارج از ایران بازی می‌کند و ظاهرا این تابستان هم قصد بازگشت به کشور را ندارد. دو باشگاه بزرگ پایتخت یعنی استقلال و پرسپولیس همزمان برای جذب این بازیکن اقدام کرده‌اند. گویا یکی از باشگاه‌ها با پدر او تماس گرفته و تلاش کرده از آن طریق اقدام کند. سعید بازیکن وایله است و بازیکن آزاد به حساب نمی‌آید. به ادعای خود او قراردادش نیم فصل دیگر اعتبار دارد. عزت‌اللهی دوست دارد به عنوان بازیکن آزاد به تیم جدیدش نقل مکان کند و همه پول قرارداد را به جیب بزند. از باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر رسیده او به هر دوی آنها پاسخ منفی داده است.

رضا اسدی؛ ۲۵ میلیارد!
دوران حضور رضا در پرسپولیس جنجالی بود و آنقدر تحت فشار قرار گرفت که ترجیح داد فرار را بر قرار ترجیح دهد و به تراکتور برود. او در این باشگاه تبریزی احیا شد و حالا یکی از ستاره‌‌های لیگ‌برتر است. اسدی فصل گذشته ۱۱ گل برای پرشورها به ثمر رساند و حالا مشتریان دست به نقدی دارد. اسدی قرار بود دیروز با تراکتوری‌ها جلسه برگزار کند و پیشنهاد آنها را بشنود. استقلال و پرسپولیس هم به موازات تراکتور مشغول مذاکره با این بازیکن هستند. اسدی جزو گرانترین بازیکنان لیگ است و زیر ۲۵ میلیارد تومان نمی‌خواهد! باید دید کدام باشگاه لیگ برتری می‌تواند این بازیکن را جذب کند.

نکونام به دنبال مهرداد و میلاد
مهرداد محمدی یکی از لژیونرهای چغری است که گویا فصل بعد در لیگ‌برتر بازی می‌کند. هدف او هم رسیدن به پیراهن تیم‌ملی برای جام ملت‌های قطر است. محمدی فصل گذشته با پیراهن السیلیه ۱۷ بازی کرد و ۹ گل به ثمر رساند. قبل از آن هم در العربی حضور داشت و در دو فصل ۲۵ بار به میدان رفت و ۱۱ گل زد. البته یک مصدومیت بد موقع باعث شد مدت‌ها از میادین به دور باشد. محمدی با استقلالی‌ها مذاکراتی داشته و شاید به تیم نکونام ملحق شود. وضعیت در پرسپولیس برای او مهیا نیست چون قرمزها ترابی را در این پست دارند. البته شنیده می‌شود نکونام نگاه ویژه‌ای هم به میلاد محمدی برادرش دارد. اگر آبی‌ها بتوانند این بازیکن را جذب کنند، قاعدتا جعفر سلمانی در لیست خروجی‌ها قرار می‌گیرد.

سرلک به دنبال رقم بالاتر؟
سرلک بازیکن آزاد است و هنوز قراردادش را با قرمزها تمدید نکرده. او گویا با پیشنهادهای خوبی مواجه شده و به همین دلیل در شک و تردید به سر می‌برد. یحیی به باشگاه تاکید کرده قراردادش را تمدید کند. او به سرلک نیاز مبرمی دارد چراکه می‌خواهد کمال کامیابی‌نیا را در فهرست مازاد خود بگذارد. میلاد گویا با تعلل در تمدید قرارداد، می‌خواهد رقمش را بالاتر ببرد.

قائدی و محبی قرارداد بستند!
دو ستاره خط حمله استقلال گویا با باشگاه‌های جدید خود قرارداد بسته‌اند. از پرتغال خبر می‌رسد محبی با یک باشگاه روسیه‌ای توافق کرده و به زودی این قرارداد رسمی می‌شود. استقلال فصل گذشته بد قولی کرد و حدود ۱۴۰ هزار دلار از رقم رضایتنامه محبی را به باشگاه پرتغالی نداد. بنابراین آنها علاقه‌ای به ادامه حضور او در جمع آبی‌ها ندارند. درباره قائدی هم خبر همان خبر قدیمی است. باشگاه الاهلی به درخواست اتحاد کلبا تیم فرهاد مجیدی پاسخ مثبت داده و قرار است فصل آینده مهدی را به صورت قرضی به آنها بدهد. بنابراین استقلال نباید خیلی به دنبال تمدید قرارداد با او باشد!

فرشاد احمد‌زاده و قلب زرد
استقلال و نکونام به شدت خواهان جذب این بازیکن بودند. طرفداران آبی هم روی خوش به فرشاد نشان دادند و از باشگاه خواستند قراردادش را نهایی کند. احمدزاده اما با وجود مذاکره با استقلال، ناگهان قلبی زرد در استوری خود منتشر کرد تا نشان دهد می‌خواهد در سپاهان بماند. او تمایل زیادی داشت به جمع آبی‌ها ملحق شود اما ظاهرا پولی که سپاهان می‌دهد با پولی که قرار بود از استقلال بگیرد، زمین تا آسمان فرق دارد!

حسین‌زاده و قلی‌زاده نمی‌آیند!
آخرین خبر از باشگاه استقلال این است که امیرحسین حسین‌زاده به جمع آبی‌ها برنمی‌گردد. او با باشگاه شارلوا قرارداد دارد. حالا این‌که همانجا می‌ماند یا به صورت قرضی به باشگاه اروپایی دیگری می‌رود، نامعلوم است ولی به استقلالی‌ها پاسخ منفی داده. درباره قلی‌زاده هم چنین خبرهایی به گوش می‌رسد. او تازه از دو ماه دیگر می‌تواند نرم دویدن را آغاز کند. این بازیکن هم گویا به لیگ‌برتر نمی‌آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها