معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز اعلام کرد:

اختصاص 4000 سانس زمین ورزشی برای طرح اوقات فراغت

معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز خبر داد:

برگزاری مسابقه بزرگ نقاشی و کتابخوانی «عهدی با ولایت» در اهواز

معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز گفت: همزمان با فرارسیدن اعیاد با سعادت قربان و غدیر و آغاز دهه ولایت، مسابقه بزرگ نقاشی و کتابخوانی "عهدی با ولایت" توسط معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز برگزار می شود.
کد خبر: ۱۴۱۳۸۸۲

جام جم آنلاین - خوزستان،حجت الاسلام حمید رعیتی عنوان کرد: این مسابقه برای شرکت عموم شهروندان فرهنگ دوست اهوازی در دو بخش کودکان و بزرگسالان، ۱۶ تیرماه به صورت آزمون تستی و مجازی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در بخش بزرگسالان شرکت کنندگان خلاصه کتاب «شبهای پیشاور» را که به صورت رایگان در اختیار آن ها قرار میگیرید، مطالعه و در آزمون تستی به سوالات پاسخ دهند که به آثار برگزیده کمک هزینه سفر به نجف اشرف، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و ده ها جایزه نقدی ارزنده دیگر اهدا خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز بیان کرد: همچنین در بخش کودکان، شرکت کنندگان می بایست نقاشی ها و فیلم های کوتاه شعرخوانی خود را در وصف حضرت امیرالمومنین علی(ع) ارسال نمایند و به آثار برتر هدایای نقدی ارزنده ای اهدا می شود.

حجت الاسلام رعیتی در پایان با بیان اینکه قرعه کشی این مسابقه بزرگ روز پنجشنبه ۲۲ تیرماه برگزار خواهد شد گفت: علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به کانال اطلاع رسانی مسابقه به نشانی @hadiiee در پیام رسان ایتا مراجعه نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها