برگزاری همایش هدایت تحصیلی و انتخاب رشته برای دانش آموزان نیازمند کمیته امداد مبارکه

همایش هدایت تحصیلی و انتخاب رشته با هدف بالابردن سطح قدرت تصمیم گیری برای دانش آموزان مقطع پایه نهم تحت حمایت کمیته امداد شهرستان مبارکه برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۱۳۸۰۹

جام جم آنلاین اصفهان؛ مهدی علیزاده رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مبارکه، با اشاره به برگزاری همایش هدایت تحصیلی و انتخاب رشته برای دانش آموزان تحت حمایت، گفت: برای گروه دانش آموزان پایه نهم تحت حمایت، آگاهی نسبت به تعیین مسیر تحصیلی و شغلی از مهمترین عوامل آینده ساز در زندگی آنهاست.

مهدی علیزاده با اشاره به اینکه نوجوانان زمانی که در آستانه انتخاب رشته قرار می گیرند، اولین تصمیم مهم زندگی خود را برای آینده تحصیلی و شغلی خواهند گرفت، ادامه داد: این تصمیم اگر با سهل انگاری همراه باشد، ممکن است اشتیاق آنان را برای ادامه تحصیل کمرنگ کند.

وی افزود: برای جلوگیری از سهل انگاری در این موضوع، همایش هدایت تحصیلی و انتخاب رشته برای دانش آموزان مقطع پایه نهم تحت حمایت به همراه مادرانشان برگزار شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان مبارکه، با اشاره به اهداف برگزاری این همایش، گفت: این برنامه با حضور یکی از مشاورین برجسته در این حوزه، با هدف آگاهی نسبت به قوانین انتخاب رشته و نحوه انتخاب رشته براساس علاقه، استعداد، تیپ شخصیتی، بازار کار و آگاهی از رشته های نظری و فنی با توجه به سوابق تحصیلی، معدل، سهمیه و تغییرات کنکور سال های پیش رو، همچنین شناخت تیپ های شخصیتی و بالابردن سطح قدرت تصمیم گیری دانش آموزان تحت حمایت برگزار شد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها