مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد خبر داد:

پروژه آسفالت بلوار باهنر با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال انجام شد

یزد- مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد گفت: عملیات اجرایی فاز نخست آسفالت بلوار شهید باهنر یزد در سریعترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت اجرا شد.
کد خبر: ۱۴۱۳۷۳۲

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، علیرضا نقوی با اشاره به پروژه‌های عمرانی شهرداری یزد در بافت تاریخی، اظهار داشت: یکی از محورها و دغدغه های اصلی مجموعه مدیریت شهری بحث بهسازی و ترمیم آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر یزد است.

وی ادامه داد: در این دوره با جدیت بیشتری این موضوع مد نظر است و ترمیم آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد افزود: بهسازی و روکش آسفالت حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا میدان شهید باهنر با همت مجموعه شهرداری یزد در حداقل زمان ممکن و حداکثر کیفیت اجرا شد.

نقوی تصریح کرد: در اجرای این پروژه تلاش شد سریعترین زمان ممکن که کمترین زمان از شهروندان گرفته شود و بدون محدودیت های ترافیکی آسفالت اجرا شود.

وی متراژ انجام شده در این پروژه را ۱۵ هزار متر مربع دانست و عنوان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال به انجام رسید.

مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد خاطرنشان کرد: فاز نخست این پروژه اجرا شده و در فاز دوم هم آسفالت میدان شهید باهنر و باند برگشت بلوار در حدفاصل میدان شهید باهنر تا میدان امام حسین(ع) در دستور کار قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها