سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران خبر داد:

سقوط پژو از ارتفاع ۵ متری در بزرگراه شهید بابایی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران از تصادف دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و پژو ۲۰۶ و در پی آن سقوط پژو ۴۰۵ از ارتفاع پنج متری به زیرگذر بزرگراه شهید بابایی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۳۷۲۰

به گزارش جام جم آنلاین، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: در این سانحه رانندگی که در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید بابایی، مقابل شهرک شهید بهشتی روی داد، پس از اطلاع رسانی به سامانه ۱۲۵ بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان مشاهده شد‏, تصادف میان یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ و یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ رخ داده است که در جریان این تصادف سواری پژو ۴۰۵ از مسیر خود منحرف و پس از برخورد با نرده حفاظ بزرگراه و پایه‌های یک ترانس برق از ارتفاع حدود پنج متری به زیرگذر بزرگراه شهید بابایی سقوط کرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه در این حادثه ۶ نفر از سرنشینان پژو دچار مصدومیت و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی و انتقال خودرو‌ها به محل امن، عملیات را به پایان رساندند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها