مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان خبر داد:

تخصیص زمین به احداث بیمارستان ۷۰۰ تخت‌خوابی در منطقه 14

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان :

شهردار اصفهان گزارش آخرین اقدامات طرح شفافیت را ارائه کند

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به طرح شفافیت گفت: بخش‌هایی از طرح اجرا شده و بخش‌هایی نیاز به زمان داشته است، درخواست داریم از شهردار و مسئولان مربوط گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در کمیسیون تلفیق ارائه دهند.
کد خبر: ۱۴۱۲۹۷۷

جام جم آنلاین اصفهان؛ علی صالحی با اشاره به طرح مصوب شده ساماندهی مساعدت‌ها به نهادهای غیر دولتی، اظهار کرد: گزارش نهایی شدن آیین نامه که جمع بندی کمیسیون تلفیق بود انجام نشده است، ضمن اینکه دو یا سه لایحه خارج از این روال آمده است، قرار شد درخواست‌هایی که به سمت شهرداری آید در کمیته بررسی و سپس لایحه شود.

وی با اشاره به طرح حمایت از خدمات و اقدامات دانش بنیان، گفت: گزارشی از آخرین اقدامات شهرداری در خصوص این طرح نداریم. طبق قانون هر ۶ ماه یک بار باید شهرداری به شورا گزارش می‌داد که سال گذشته گزارشی نداشتیم و امسال نیز تا کنون گزارشی نداریم.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به طرح شفافیت بیان کرد: بخش‌هایی از طرح اجرا شده و بخش‌هایی نیاز به زمان داشته است، درخواست داریم از شهردار و مسئولان مربوط گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در کمیسیون تلفیق ارائه دهند.

وی در خصوص طرح تحقیق و تفحص از شهرک شهید کشوری بیان کرد: در جریان آخرین پاسخ شهرداری نیستیم و امیدواریم هرچه زودتر پاسخ شهرداری ارائه و جمع بندی شود. همچنین اقدام قضایی مجموعه حقوقی شورا و شهرداری صورت گیرد تا گزارش مربوط به دستگاه قضا ارسال شود و نتیجه آن به مردم اعلام گردد.

صالحی ادامه داد: بعد از گذشت ۳ ماه از سال ۱۴۰۲، مسئله حسابرسی تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ به دست شورا نرسیده است، لازم است قبل از اینکه مهلت قانونی در تمدید دوم این گزارش ارائه شود.

وی با اشاره به فرآیندهای بودجه‌ای گفت: منتظر هستیم متمم و تفریغ بودجه ۱۴۰۱ در موعد مقرر تحویل شود، همچنین اصلاح بودجه سال ۱۴۰۲ و شروع فرآیندهای بودجه ۱۴۰۳ اعلام شود تا شورا در جریان روند کار قرار گیرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به زمان بندی کلنگ زنی پروژه‌های سه ماهه اول و دوم، گفت: یک مرحله هفته گذشته داشتیم، اگر زمان بندی کلنگ زنی شش ماهه مشخص شود اعضای شورا در جریان زمان بندی شروع پروژه‌های جدید سال ۱۴۰۲ قرار خواهند گرفت.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها