عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

انتقاد از بنرهای نصب شده در شهر با موضوع رسانه

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با انتقاد از بنرهای نصب شده در شهر با موضوع رسانه گفت: انتظاری که از کمیته شهروندی داریم این است که در ارائه و انتخاب مطالب دقت بیشتری داشته باشد.
کد خبر: ۱۴۱۲۹۷۵

جام جم آنلاین اصفهان؛ محمدرضا فلاح با بیان اینکه خبرنگاران از اقشار تاثیرگذار، کم توقع و ایثارگر هستند که با شجاعت حقیقت را مطرح می‌کنند، اظهار کرد: اخیرا کمیته فرهنگ شهروندی ناآگاهانه و بدون تدبیر بنرهایی در سطح شهر منتشر کرده که خاطر خبرنگاران و مدیران رسانه را مکدر کرده است. انتظاری که از کمیته شهروندی داریم این است که در ارائه و انتخاب مطالب دقت بیشتری داشته باشند.

وی افزود: در زمینه‌های مختلف باید مطالب اثرگذار و در جهت ارتقاء شهر و شهروندی ارائه شود و از روایات و احادیث و جملات ائمه اطهار و بزرگان استفاده کنند. این در حالی است که مطالبی که در سطح شهر منتشر می‌شود جز به حاشیه بردن نتیجه دیگری ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رسانه نه تنها شایعه نمی‌کند بلکه آگاه می‌کند، نه تنها پنهان نمی‌کند که شفاف سازی می‌کند، رسانه گزینشی عمل نمی‌کند، نکته سنجی می‌کنند، امیدآفرینی و اعتماد سازی می‌کند، بنابراین کمیته فرهنگ شهروندی و معاونت فرهنگی باید از خبرنگاران و رسانه‌ها عذرخواهی کنند.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها