تشریح برنامه های هفته صرفه جویی در مصرف آب کرمان

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمان برنامه های هفته صرفه جویی در مصرف آب را به تشریح بیان کرد.
کد خبر: ۱۴۱۲۸۸۶

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛مرضیه سادات هاشمی سهی،با اشاره به تغییرتاریخ هفته صرفه جویی به 26خرداد تا 1 تیر اظهار داشت:دراین هفته جهت فرهنگسازی و اقناع موثر و برای ایجاد احساس تعهد نسبت به مساله آب و درک ارزش آب در بین شهروندان برنامه های متفاوتی در نظر گرفته شده است.

وی به اهمیت استفاده از ظرفیتهای تبیلغاتی شهری اشاره کردو افزود:برای تاکیدات بصری و تاثیر گذاری روی شهروندان در این هفته ازبیلبوردها و بخشی ازفضای شهری بهره می بریم تا شهروندان بیش از پیش به رعایت الگوی مصرف دقت کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا کرمان،ادامه داد:برپایی 3روزه موکب در فرودگاه کرمان در زمان اعزام حجاج برای یاداوری آموزه های دینی در پرهیز از اسراف،برگزاری جشنواره کودک با عنوان دوستدار آب به مدت 6 شب در پارک شورا کرمان همراه با اجرای برنامه های شاد برای کودکان،تئاتر عروسکی،مسابقه نقاشی و.... ،و استفاده از ظرفیت رسانه ها در ساخت و انتشار تیزرهای صوتی و تصویری برای برنامه های رادیویی و تلویزیونی و فضای مجازی از دیگر برنامه های هفته صرفه جویی در مصرف آب است.

وی در پایان سخنانش با اشاره به کاهش نزولات آسمانی و کاهش ذخایر آبی استان از مردم درخواست کرد: شهروندان با رعایت الگوی مصرف و پرهیز از اسراف امکان دسترسی به آب پایدار را برای همه مردم فراهم کنندو درصورت بروز حادثه با 122 تماس بگیرند تا همکاران ما در اسرع وقت حادثه را رفع کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها