مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان:

بیش از 4 هزار میلیارد تومان برای اجرای شبکه فاضلاب دراستان کرمان هزینه شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت:4 هزار میلیارد و 372 میلیون تومان برای اجرای یک هزار و 544 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب تا پایان سال 1401 در شهرهای کرمان،سیرجان،زرند،کهنوج، ماهان و پاریز هزینه شد.
کد خبر: ۱۴۰۴۴۸۳

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛علیرضاعبدیان،گفت: 1200کیلومتر از خطوط جمع آوری و انتقال فاضلاب در شهر کرمان تا پایان سال گذشته اجرا شد و بخش خصوصی و سرمایه گذار این طرح تا کنون 700 کیلومتر از تعهدات خود را به انجام رسانده و امیدواریم تا سال آینده این طرح به پایان برسد.

وی هدف از اجرای این طرح را کاهش مشکلات زیست محیطی،بازچرخانی آب و کمک به صنایع استان عنوان کرد و افزود:طرح فاضلاب در شهر کرمان با پیشرفت 46 درصد و در شهر زرند با 50 درصد پیشرفت در حال اجراست و پایان این طرح ها مواهب بسیاری را برای مردم به همراه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آبفا کرمان ادامه داد:اجرای شبکه فاضلاب در شهر کهنوج 50 درصد،جیرفت 70درصد و شهرهای ماهان و پاریز هر کدام 15 درصد و در بخش روستایی این طرح در 5 روستای استان نزدیک به 40 درصد پیشرفت داشته است.

وی اجرای خطوط جمع آوری و انتقال فاضلاب درشهر سیرجان رابه میزان 350 کیلومتر بیان کردوافزود:اجرای شبکه فاضلاب در سایر شهرهای در حال اجرای این طرح نیزبخوبی درحال پیشرفت است و درزرند 250 کیلومتر، کهنوج 120کیلومتر،پاریز91 کیلومتر و ماهان 30کیلومتر تا کنون اجرا شده است.

عبدیان،خاطر نشان کرد:حدود 35 درصد از جمعیت شهر کهنوج،25 درصد ازجمعیت شهر کرمان و 10درصد در شهر سیرجان  تحت پوشش شبکه جمع آوری و تصفیه فاضلاب قرار دارندو با پیشرفت پروژه به این رقم افزوده می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها