آیین کلنگ زنی احداث ساختمان اداری اداره بویین میاندشت

عملیات اجرایی احداث ساختمان اداری گاز شهرستان بویین میاندشت با زیربنایی حدود 2 هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر 34 میلیارد کلنگ زنی و آغاز شد.
کد خبر: ۱۴۱۲۷۹۳

جام جم آنلاین اصفهان؛ ابوالقاسم عسکری مدیرعامل این شرکت از آیین کلنگ زنی احداث ساختمان اداری اداره گاز بویین میاندشت که با حضور فرماندار، معاونین و رییس اداره گاز بویین میاندشت برگزار شد، خبر داد و گفت، در راستای جهاد تبیین و منویات مقام معظم رهبری و شعار سال جاری به عنوان مهار تورم و رشد تولید، گاز به عنوان اصلی ترین محور توسعه کشور و نقش کلیدی در تولید و اشتغال دارد و این شرکت افتخار پرچم دار گاز رسانی در کشور است.

عسکری گفت، استان اصفهان با گاز رسانی به 114 شهر و 1516 روستا و تحت پوشش قراردادن 100 درصد جمعیت شهری استان رتبه اول گازرسانی به شهرها را در سطح کشور به خود اختصاص داده است .

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به توزیع سالانه حدود ۲۲ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در سطح استان خاطر نشان ساخت: تمام رسالت و تلاش کارکنان این شرکت بهره مندی ۱۰۰ درصدی جمعیت استان در هر سه بخش خانگی، صنعتی و عمومی است.

ایشان با توجه به ماهیت خطیر گازرسانی پایدار و مطمئن و اهمیت حفظ شریانهای حیاتی ازجمله شبکه و انشعابات گاز بر لزوم هماهنگی دستگاههای مختلف با این شرکت در انجام حفاری در سطح شهرستان برای جلوگیری از وقوع حوادث و آسیب های ناشی از نشت و انفجار گاز تاکید کرد.

در ادامه رضا علی معصومی فرماندار شهرستان بویین میاندشت از عملکرد شرکت گاز استان به جهت توسعه گازرسانی در استان و به ویژه شهرستان بویین میاندشت تقدیر و تشکر نمود و با تشریح موقعیت جغرافیایی شهرستان اظهار داشت: با توجه به کوهستانی بودن منطقه و سرمای شدید هوا ،گاز بزرگترین نعمت الهی برای مردم این شهرستان می باشد و ابراز امیدواری کرد با تلاش شرکت گاز استان شاهد گاز رسانی به 3 روستای فاقد گاز شهرستان باشیم تا 100 درصد جمعیت شهرستان از این نعمت برخوردار باشند .

در پایان عملیات اجرایی احداث ساختمان اداری اداره گاز شهرستان بویین میاندشت با زیربنایی حدود 2 هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر34 میلیارد ریال کلنگ زنی و آغاز شد.

خاطر نشان می سازد مدیرعامل این شرکت به همراه فرماندار و همراهان از روستاهای مغاندر، ماهورستان علیا و ماهورستان سفلی بازدید و مراحل گاز رسانی به این روستا ها را مورد برسی قرار دادند.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها