ادارات دولتی سالن‌های خود را برای ازدواج در اختیار جوانان قرار دهند

رئیس خانه جوان بندرعباس با بیان اینکه اجاره بهای سنگین خانه،کمر جوانان را شکسته است، گفت: مدت زمان پرداخت وام ازدواج از طرف بانک‌ها بشدت طولانی و اذیت کننده است.
کد خبر: ۱۴۱۲۴۵۳

هرمزگان-جام جم انلاین-رئیس خانه جوان بندرعباس با بیان اینکه اجاره بهای سنگین خانه،کمر جوانان را شکسته است، گفت: مدت زمان پرداخت وام ازدواج از طرف بانک‌ها بشدت طولانی و اذیت کننده است. 

 

ایمان شهریاری  در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بندرعباس، اظهارداشت: در جامعه امروز مشکل اصلی و مانع ازدواج جوانان مسئله مسکن و اجاره بهای سنگین آن است.

 

وی افزود: یافتن خانه با اجاره‌بهای مناسب برای جوانان تبدیل به یک آرزو شده است و خرید خانه هم که تبدیل به رویایی دست نیافتنی که باید برای این دو معضل راهکاری پیدا شود.

 

شهریاری بیان کرد: مدت زمان پرداخت وام ازدواج از طرف بانک‌ها بشدت طولانی است و متاسفانه بانک‌ها فرآیند پرداخت وام ازدواج را طولانی می‌کنند که این امر بسیار اذیت‌کننده‌است.

 

وی ادامه‌داد: دیگر مانعی که جوانان را حرکت به سوی ازدواج باز می‌دارد هزینه‌های بالای اجاره تالار عروسی در شهر بندرعباس است که سرسام آور می‌باشد و اگر می‌خواهیم سیاست‌های جوانی جمعیت را تحقق ببخشیم بایست به این موارد توجه ویژه داشته باشیم.

 

رئیس خانه جوان بندرعباس هزینه بالای آرایشگاه های زنانه و مردانه را از دیگر مشکلات پیش رو جوانان دانست و گفت: دستگاهای نظارتی پیگر این موضوع باشند.

 

ایمان شهریاری در بخش پایانی سخنان خود اشاره‌ای به بالا بودن هزینه‌های آرایشگاه‌های مردانه و زنانه داشت و خاطرنشان‌کرد: از ادرات و دستگاهای اجرایی که اماکنی مناسب برای برگزاری جشن های عقد و عروسی دارند درخواست میکنم که با هزینه کمتر سالن‌های خود را در اختیار جوانان بگذارند تا مراسم ازدواج خود را برگزار کنند.

 

وی تصریح‌کرد: مشکل اجاره‌بهای بالا در بندرعباس کمر جوانان را شکسته و موجب شده زمینه بی میلی جوانان به ازدواج تقویت شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها