مرد جوان که برادر معتادش را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود، با گذشت پدر و مادرش از قصاص رها شد. متهم به‌زودی از جنبه عمومی جرم محاکمه می‌شود.
مرد جوان که برادر معتادش را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود، با گذشت پدر و مادرش از قصاص رها شد. متهم به‌زودی از جنبه عمومی جرم محاکمه می‌شود.
کد خبر: ۱۴۱۲۰۷۴

به گزارش خبرنگار جام‌جم، یکشنبه ۲ بهمن‌ماه سال گذشته، درگیری مرگبار دو برادر در خانه‌ای در محله خزانه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد که با اعلام این خبر، مأموران کلانتری ۱۶۰ خزانه و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند. تیم جنایی پس از حضور در خانه مورد نظر با جسد مردی حدودا ۴۰ساله‌ روبه‌رو شد که از ناحیه سینه و شکم هدف ضربات چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود. همچنین برادر مقتول که در صحنه جرم با لباس خونی حاضر بود خود را به‌عنوان قاتل معرفی کرد و توسط پلیس دستگیر شد. تحقیقات تیم بررسی صحنه جرم حکایت از آن داشت که دو برادر در این خانه با یکدیگر درگیر شدند که مقتول در جریان این نزاع با ضربات چاقو به قتل رسیده است.
پسر جوان تحت بازجویی قرار گرفت و درباره انگیزه‌اش گفت: «برادرم از ۱۸سالگی مواد مصرف می‌کرد و گاهی ترکیبی شیشه و هرویین می‌کشید. در طول ۲۰ سال اعتیادش، چند بار او را به کمپ ترک‌اعتیاد بردیم اما وقتی بیرون می‌آمد دوباره شروع می‌کرد. مواد که می‌کشید، فاز می‌گرفت و با همه درگیر می‌شد. گاهی ۲۴ ساعت جلوی دیوار یا پنجره می‌نشست و با خودش حرف می‌زد. با رفتارش همه را اذیت می‌کرد. روز حادثه جلوی تلویزیون خوابیده بودم که مرا بیدار کرد و گفت برو در اتاق بخواب. به اتاق رفتم که دوباره سراغم آمد و گفت برو ظرف‌ها را بشور. می‌دانستم دوباره فاز گرفته و قبول کردم. در حال شستن ظرف‌ها بودم که به سمتم آمد و سیم را دور گردنم پیچید تا خفه‌ام کند که از دستش فرار کردم. بعد با گوشت‌کوب به سمتم حمله کرد و کتکم زد. قصد کشتن مرا داشت که برای دفاع از جانم او را با چاقو زدم.»
درحالی‌که به این پرونده در دادسرا رسیدگی می‌شد، پدر و مادر مقتول با مراجعه به شعبه بازپرسی، پسر متهم به قتل خود را بخشیدند. به این ترتیب، پرونده این جنایت برای رسیدگی از جنبه عمومی جرم به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد تا متهم در شعبه یازدهم از خود دفاع کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها