در دیدار اعضای هیئت مدیره انجمن صنایع بازیافت فلزی استان با رئیس اتاق اصفهان تاکید شد:

تلاش جمعی فعالان صنعت بازیافت برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست

دکتر شکوری:

تغییرات کاربردی شاخص های ارزیابی سال ۱۴۰۱ در عملکرد شرکت محسوس است

معاون راهبرد و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران با اشاره به مدل ارزیابی عملکرد مناطق در نشست هم اندیشی با فعالان عرصه ارتباطات گفت: تغییرات کاربردی شاخص های ارزیابی سال ۱۴۰۱ در نتایج و عملکرد محسوس است
کد خبر: ۱۴۱۱۹۰۳

جام جم آنلاین اصفهان؛ دکتر شکوری گفت: امسال شاخص رضایت مندی مشتریان، هزینه عملیاتی و درآمد عملیاتی به شاخص ها اضافه شده است. همچنین، در حوزه وصول تلفن ثابت و در دیتای تجاری به عملکرد بالای ۸۰ درصد رسیدیم که نشان دهنده عملکرد و تلاش بهتر مناطق به صورت میانگین نسبت به سال گذشته است.

دکتر شکوری با اعلام رتبه های برتر ارزیابی و مناطق برتر در ارزیابی عملکرد مناطق گفت: استان تهران، البرز، فارس، چهارمحال و بختیاری و سمنان پنج استانی هستند که به ترتیب بالاترین رتبه را در این ارزیابی به دست آورده اند.

وی با بیان اینکه میانگین امتیازات ۱۴۰۱ نسبت به امتیازات ۱۴۰۰ رشد مناسبی نشان میدهد، گفت: حدود ۱۰ استان ارتقاء رتبه ، ۶ استان بدون تغییر و ۱۵ استان تنزل رتبه داشته اند.

دکتر شکوری با بیان اینکه استان ها در سه سطح با توجه به امکانات نزدیک به هم در نظر گرفته شده اند، گفت: مناطق گروه یک: تهران، البرز، فارس، مناطق گروه ۲: استان های مرکزی ، قم و لرستان و مناطق گروه ۳: استان های چهارمحال و بختیاری، سمنان و خراسان شمالی برگزیده شده اند.

وی افزود: استان خراسان شمالی با ۱۲ رتبه ارتقاء، بیشترین بهبود رتبه را داشته است.

دکتر شکوری با اشاره به دلایل مهم رتبه برتر مناطق گفت: استان های برتر با توجه به مسایلی مانند سود عملیاتی و نسبت وجه نقد به درآمد کل و درصد تحقق درآمد عملیاتی به این رتبه ها دست یافته اند.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها