مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان:

وضعیت برق آبادان عادی است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان:

کشاورزان خوزستانی از فرصت تامین برق رایگان استفاده کنند

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از رایگان بودن بهای برق مصرفی صاحبان چاه‌های آب کشاورزی در صورت همکاری با این شرکت خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۱۸۶۹

جام جم آنلاین - خوزستان، علی خدری با اشاره به اینکه وزارت نیرو ۱۴۰ برنامه عملیاتی برای عبور از دوره اوج مصرف تابستان جاری تدوین نموده که همگی در دست اقدام است، اظهار کرد: برق مصرفی صاحبان چاه‌های آب کشاورزی استان خوزستان که با این شرکت تفاهم نامه همکاری منعقدکرده‌اند در ۱۹ ساعت از شبانه‌روز رایگان می‌شود.

وی ادامه داد : طبق مصوبه هیئت دولت ، مشترکین چاه های آب کشاورزی در صورتی که ۵ ساعت در روز و در بازه زمانی ساعت ۱۱ تا ۱۸ الکتروپمپ ها را خاموش نموده و زمان آبیاری را به دیگر ساعات منتقل نمایند، از ۱۹ ساعت برق رایگان بهره مند می شوند.

وی با اشاره به وجود ۴ هزار و ۱۰۰ مشترک چاه آب کشاورزی تحت پوشش این شرکت، گفت: ساعات بهره مندی کشاورزان خوزستانی یک فرصت کم نظیر برای کشاورزان استان است و استقبال 80 در صدی کشاورزان از طرح سال گذشته، نشان دهنده موفق بودن چنین برنامه هایی است که انتظار می رود امسال این مشارکت بیشتر باشد.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ادامه در خصوص میزان پاداش دریافتی کشاورزان در سال گذشته یادآور شد: در پیک بار ۱۴۰۱ از تعداد ۳ هزار و ۳۴ مشترک چاه های آب کشاورزی ثبت نامی در طرح های کاهش بار تعداد ۲ هزار و ۵۳۰ مشترک با این شرکت همکاری؛ و مبلغ ۳۱ میلیارد ریال پاداش دریافت کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها