مجموعه ورزشی ناژوان آموزش و پرورش شامل زمین چمن در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و زمین بدنسازی به مساحت ۶۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیار ریال افتتاح شد.
کد خبر: ۱۴۱۱۷۱۷

جام جم آنلاین اصفهان؛ مجموعه ورزشی ناژوان با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۱ اصفهان، افتتاح شد.

محمد امینی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۱ در خصوص این پروژه اظهار داشت: این مجموعه شامل زمین چمن در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و زمین بدنسازی به مساحت ۶۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیار ریال احداث شده است.

وی بیان داشت: تحصیل، تهذیب و ورزش که از توصیه‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به جوانان است به عنوان یکی از راهبردهای اساسی در زندگی هر فرد محسوب می‌شود.

امینی توجه به ورزش در کنار تحصیل را یکی از راهکارهای کاهش استرس و فشارهای روانی دانش‌آموزان دانست و اذعان داشت: توجه به ورزش در زمان کودکی به صورت بازی یا فعالیت‌های گروهی علاوه بر تأثیرات جسمانی و ایجاد شور و نشاط در دانش‌آموزان باعث تقویت مهارت کار گروهی و فعالیت‌های اجتماعی نیز می‌شود و در زمان جوانی و بزرگسالی نیز به سلامت جسمانی و روانی کمک می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۱ افزود: برای حرکت در مسیر سلامت جسمانی دانش‌آموزان نیازمند زیرساخت‌هایی هستیم که خوش‌بختانه در قالب طرح شهید سلیمانی و طرح‌های دیگر مورد توجه قرار گرفته است.

گفتنی مجموعه ورزشی ناژوان با توجه به نزدیکی به زمین چمن خیام، علاوه بر افزایش سرانه ورزشی ناحیه ۱ شهر اصفهان، موجب تسهیل دسترسی مدارس و دانش‌آموزان به فضاهای ورزشی مناسب شده است.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها