آخرین وضعیت سلامت حجاج ایرانی اعلام شد

بستری ۹ زائر در بیمارستان عربستان

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر آخرین وضعیت سلامت حجاج ایرانی در مکه مکرمه را تشریح کرد و گفت: مجموعا از ابتدای عملیات حج تا کنون نزدیک به ۳۳ هزار خدمت مختلف از سوی پزشکان اعزامی به زائران کشورمان ارایه شده است.
کد خبر: ۱۴۱۱۳۵۰

به گزارش جام جم آنلاین، دکتر سیدعلی مرعشی با اشاره به آخرین وضعیت سلامت حجاج ایرانی تا ۱۹ خرداماه و همچنین راه‌اندازی بخش‌های مختلف بیمارستان تخصصی هلال احمر ایران در مکه مکرمه، گفت: شرایط سلامتی زائران از بدو ورود تا امروز بسیار مناسب بوده است. البته مواردی هم داشتیم که بستری شده و خدمات مورد نیاز را دریافت کرده‌اند.

وی گفت: مجموعا از ابتدای عملیات حج تا کنون نزدیک به ۳۳ هزار خدمت مختلف به زائران ایرانی ارایه شده و نزدیک به ۹هزار ویزیت توسط پزشکان عمومی در مجموعه‌های درمانی صورت گرفته است.

مرعشی افزود: حدود ۱۳۰۰ ویزیت تخصصی هم در بیمارستان مکه مکرمه انجام شده است. در حال حاضر نیز تمام بخش‌های بیمارستان فعال است و متخصصان در حال ارایه خدمت به زائران هستند.

وی همچنین گفت: در حال حاضر ۹ بیمار نیز در بیمارستان سعودی بستری داریم. سه مورد عمل جراحی شکستگی استخوان داشته‌ایم و یک مورد هم آنژیوپلاستی عروق قلبی.

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ابراز امیدواری کرد که سلامتی زائران با رعایت نکات بهداشتی تا پایان عملیات حج میسر باشد و به سلامتی به وطن بازگردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها