مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: عملیات بهسازی و آواربرداری نقاط آسیب‌دیده محورکرج_چالوس از صبح امروز آغاز شده است تا هرچه سریعتر شاهدبازگشایی این محور باشیم.
کد خبر: ۱۴۱۱۳۱۹

به گزارش جام جم آنلاین البرز،علی زندی‌فر با بیان اینکه بارش شدید باران روز پنج‌شنبه، ۱۸ خرداد در استان البرز باعث وقوع سیل و ریزش کوه در محور کرج- چالوس شد گفت:در همان ساعات اولیه آغاز بارش‌ها ۵۰ نفر نیروی عملیاتی و پشتیبان به همراه تجهیزات و ماشین‌آلات راهداری  برای خدمترسانی به این محور اعزام شدند.

وی بیان کرد: با تلاش راهداران البرزی و نیرو‌های امدادرسان تمامی افرادی که در سیل متوقف شده بودند توسط ۶ دستگاه اتوبوس به کرج منتقل و خودروهای گرفتارشده در این محور نیز از مسیر جایگزین خارج شدند.

زندی‌فر اظهار کرد: درحال حاضر عملیات پاکسازی محور به همت نیرو‌های راهداری استان انجام شده است، اما به علت آب‌بردگی برخی نقاط مثل محدوده تونل شماره پنج، گالری تکاوران و پیچ خزنکلا مسیر تا بهسازی کامل آن مسدود خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز تصریح کرد: برای بازشدن هرچه سریعتر این محور از ساعت پنج صبح امروز عملیات بهسازی و آواربرداری در نقاط آسیب‌دیده با همکاری نیرو‌های راهداری استان‌های مازندران، تهران و قزوین آغاز شده است تا هرچه زودتر شاهد بازگشایی جاده کرج- چالوس باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها