رئیس جمهور در بازدید از شهرک صنعتی چرمشهر تبریز بر تامین نیازهای توسعه صنعت چرم در این شهر با رعایت ملاحظات زیست محیطی تاکید کرد.
رئیس جمهور در بازدید از شهرک صنعتی چرمشهر تبریز بر تامین نیازهای توسعه صنعت چرم در این شهر با رعایت ملاحظات زیست محیطی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۴۱۱۱۰۷

به گزارش جام جم آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در آغاز دومین سفر دولت سیزدهم به آذربایجان شرقی با حضور در شهرک صنعتی چرمشهر، ضمن بازدید از یکی از واحد‌های تولیدی این شهرک، از نزدیک در جریان فعالیت‌های آن قرار گرفت.
رئیس جمهور در جریان بازدید از این شهرک صنعتی دقایقی نیز با کارگران شاغل در آن به صورت صمیمی و بی‌واسطه به گفتگو پرداخت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.
همچنین در بخش پایانی بازدید رئیس جمهور از شهرک صنعتی چرمشهر نشستی با حضور جمعی از مدیران واحد‌های تولیدی این شهرک برگزار و مسائل و مشکلات صنعت چرم استان مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس جمهور در این نشست، صنعت چرم را صنعتی ارزآور و اشتغال‌زا عنوان کرد و با تاکید بر ضرورت تامین نیازهای توسعه صنعت چرم در این استان، دستگاه‌های مسئول را به تامین سرمایه در گردش، ساخت شهرک صنعتی جدید، نوسازی ماشین آلات و تجهیزات این صنعت و همچنین توجه ویژه به مسائل زیست محیطی، رفع آلایندگی‌های تولید و حفظ سلامت مردم مکلف کرد.
شهرک صنعتی چرمشهر تبریز در نزدیکی روستای مایان واقع در 10 کیلومتری شمال غربی تبریز قرار دارد و حدود 300 کارخانه‌ی چرم‌سازی در آن فعال هستند.

رئیس جمهوری در دومین سفر استانی خود به آذربایجان شرقی، صبح امروز وارد تبریز شده است.
افتتاح طرحهای توسعه تراکتورسازی، بازدید از شرکت ماشین سازی، دیدار با هنرمندان و شعرا و دیدار مردمی در ارگ تبریز، بهره برداری از خط ریلی تبریز - بستان آباد، افتتاح سد گرمی چای میانه، دیدار با فعالان اقتصادی استان، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان دیگر برنامه های سفر دو روزه رئیس جمهور به آذربایجان شرقی است./صدا و سیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها