مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خبر داد:

اختصاص بیش از ۷۵۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره برای اشتغال زایی مددجویان

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از اختصاص بیش از ۷۵۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره برای اشتغال زایی مددجویان و نیازمندان استان در سال جاری خبر داد
کد خبر: ۱۴۱۱۰۷۸

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ رضا طاهری در دیدار با مدیر امور شعب بانک تجارت استان ایلام با تشریح برنامه های این نهاد برای اشتغال نیازمندانه استان،گفت: تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شده به نیازمندان استان توسط بانکها در سال گذشته بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان بوده که رقم هدف گذاری شده امسال نشان از افزایش بیش از ۶۵ درصدی دارد.

وی با عنوان اینکه بانک تجارت استان سال گذشته به ۱۰۰ درصد تعهدات اشتغال آفرینی خود برای مددجویان عمل کرده است، افزود: امسال سهم بانک تجارت استان در پرداخت تسهیلات اشتغال به نیازمندان ۶۱ میلیارد تومان است که بیشتر از دوبرابر میزان پرداخت شده سال گذشته این بانک است.


مدیر بانک تجارت ایلام نیز در این نشست گفت: تعامل خوب کمیته امداد با دستگاههای گوناگون نشان از ظرفیت شناسی و شناخت درست مسیرها توسط این نهاد است.


حسین اروانه با عنوان اینکه علی رغم محدودیت در منابع و محرومیت های استان تلاش ما این است امسال هم به حداکثری تعهدات خود در اشتغال آفرینی عمل کنیم.


وی افزود: اشتغال آفرینی خصوصاً برای قشر محروم از سخت ترین کارها بوده که امداد به خوبی از عهده‌ی این مسئولیت برآمده است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها