شهردار فیروزکوه از تداوم اقدامات در حوزه فضای سبز و زیباسازی شهری خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۰۹۸۳

به گزارش جام جم آنلاین تهران،علیرضا صادقی شهردار فیروزکوه از تداوم اقدامات در حوزه فضای سبز و زیباسازی شهری خبر داد و گفت: تعویض وسایل بازی پارک ها انجام شده و نورپردازی المان های شهری و چندین پروژه در حوزه زیباسازی در سطح شهر فیروزکوه در حال اجرا است. 

وی افزود: شهرداری فیروزکوه اقداماتی در راستای بازسازی پارک‌ها و فضای سبز با شروع فصل بهار آغاز نموده است.

شهردار فیروزکوه تصریح کرد: با توجه به تخریب وسایل پلی‌اتیلن پارک‌های سطح شهر، با بودجه‌ای بالغ بر 300 میلیون تومان وسایل پلی‌اتیلن، تاب، الاکلنگ شکسته و فرسوده پارک‌های سطح شهر تعویض و یا ترمیم شده است.

صادقی با اشاره به اینکه سرانه فضای سبز شهر فیروزکوه 56/15 مترمربع است، تأکید کرد: استاندارد جهانی 20 الی 25 مترمربع است؛ از نظر استاندارد در استان تهران جزو شهرستان‌هایی با استاندارد خوب فضای سبز هستیم؛ باید این مسئله را در نظر داشت که سطح شهر فیروزکوه باغات زیادی وجود دارد که این جزو فضای سبز شهری نیست؛ فضای سبز شهری شامل بلوارها، میادین، پارک‌ها و جنگل‌کاری‌هایی است که شهرداری انجام می‌دهد، می‌شود و در نظر داریم با اقداماتی که انجام می شود سرانه فضای سبز افزایش یابد.

وی در خصوص اقدامات شهرداری در حوزه برق و نورپردازی شهری اظهار داشت: عمده فعالیت‌های واحد برق شهرداری فیروزکوه در سال گذشته اجرای روشنایی پارک ملت و شهید کشوری شهرک دشت ناصر(آل یاسین) به تعداد چهار عدد برج نوری، اجرای برج پرچم میدان امیری فیروزکوهی و تبدیل به برج دومنظوره نوری و برج پرچم، اجرای نورپردازی المان میدان امام علی(ع)، اجرای دروازه حرم به صورت سازه فلزی و روشنایی المان، اجرای نورپردازی آب نمای میدان راه‌آهن و اجرای روشنایی معبر 18 متری بود.

شهردار فیروزکوه ادامه داد: همچنین نورپردازی المان میدان امام رضا(ع)، نصب سازه جدید و نورپردازی المان میدان امام خمینی(ره)، همچنین چراغ‌های خیابانی بهشت رضوان در سال گذشته اجرایی شد.

صادقی خاطرنشان کرد: برای اجرای پروژه های نورپردازی و رفع نواقص روشنایی، در سال گذشته بالغ بر یک میلیارد تومان هزینه شد و امسال نیز بودجه ای بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان پیش بینی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها