مدیرکل امور مالیاتی البرز از مهلت مودیان اشخاص حقیقی مالیاتی برای تسلیم اظهارنامه مالیاتی تا ۳۱ خرداد خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۰۹۶۶

به گزارش جام جم آنلاین البرز،محمدی مهلت مودیان اشخاص حقیقی مالیاتی برای تسلیم اظهارنامه مالیاتی  را تا ۳۱ خرداد اعلام کرد وگفت: طبق اعلام سازمان ادارات مالیاتی سراسر کشور، صاحبان مشاغلی که میزان فروش وارائه خدمات آنها کمتر از ۶۷ میلیارد و۲۰۰ میلیون ریال است می توانند به صورت مقطوع مالیات قطعی خود را پرداخت کنند ونیازی به تسلیم اظهارنامه مالیاتی ندارند.

محمدی افزود: کسانی هم که میزان فروش وارائه خدماتشان بیش از ۶۷ میلیارد و۴۰۰ میلیون ریال باشد باید اظهارنامه تسلیم کنند .

او می گوید: از مشوق های امسال برای تبصره ماده صد این است که از ضریب کاهشی استفاده وبه طور اقساط ۴ماهه پرداخت شود.

محمدی با بیان این که پارسال، ۳ هزار میلیارد تومان ازمحل مالیات وعوارض ارزش افزوده به شهرداری‌ ودهیاری  های استان پرداخت شد گفت : سهم ۴٪ واریزی های شهرداری ها در سال ۱۴۰۰ حدود ۹۰۰ میلیارد تومان بود که با افزایش سه برابری این مبلغ در سال ۱۴۰۱ به ۳هزار میلیارد تومان رسید .

او افزود: بر اساس قانون مالیاتی از ۹٪ عوارض ارزش افزوده دریافتی از مودیان مالیاتی ۴٪ به صندوق مالیاتی کشور و ۱٪ آن به وزارت بهداشت و درمان برای بیمه سلامت و ۴٪ مابقی به شهرداری ها و دهیاری های استان پرداخت می شود .

 مدیرکل امور مالیاتی البرز  گفت: در سال گذشته ۴٪ سهم شهرداری ها بیش از ۳هزار و پانصد میلیارد تومان بود که از این میزان ۱۰٪ به وزارت کشور ۲۷ صدم درصد به حساب ورزش و جوانان استان که حدود ۱۰۵ میلیارد تومان بود واریز و حدود ۳ هزار میلیارد تومان نیز به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان واریز شد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها