معاون اداره کل ثبت اسناد یزد اعلام کرد:

رشد 13 درصدی ثبت شخصیت های حقوقی ثبت شده در 2 ماه سال جاری

یزد- معاون امور اسناد اداره کل ثبت اسناد و املاک یزد از رشد 13 درصدی ثبت شخصیت های حقوقی در 2 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۰۹۳۱

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محسن صحرایی اظهار داشت: بعد از ابلاغ شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب، قرارگاه مهار تورم و رشد تولید در این اداره کل تشکیل شد.

وی افزود: در این قرارگاه که با محوریت مدیر کل و با حضور معاون اموراسناد و روسای ادارات ثبت شرکت ها تشکیل گردید، محورهایی از شعار سال که با فعالیت های اداره ثبت مرتبط است مورد بررسی قرار گرفت.

معاون اداره کل ثبت اسناد یزد با اشاره به اینکه تثبیت شخصیت حقوقی و حمایت از شرکت ها نقش اساسی در رشد تولید دارد، خاطرنشان کرد: در این راستا، این اداره کل با تمام توان در حمایت از صاحبان فکر و اندیشه و تولید قدم برداشته به طوری که در 2 ماهه اول سال جاری موفق به ثبت 280 مورد شخصیت حقوقی در استان شده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل 13 درصد رشد داشته است.

صحرایی ادامه داد: در همین راستا میانگین زمانی بررسی پرونده های تغییرات انواع شخصیت حقوقی در 2 ماهه ابتدای سال به 1.5 روز و میانگین زمانی بررسی پرونده های تاسیس انواع شخصیت حقوقی به یک روز کاهش یافته است.

به گفته وی، همچنین میانگین زمانی بررسی تعیین نام شرکتها در 2 ماهه سال جاری به کمتر از یک روز کاهش یافته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها