فرماندار کبودراهنگ با تأکید بر ضرورت راه اندازی اتاق اصناف شهرستان گفت: باتوجه به اینکه در این شهرستان بیش از ۴۰۰۰ واحد صنفی دارای مجوز با تعداد ۶۰۰ نفر در حال فعالیت هستند، نیازمند راه اندازی اتاق اصناف هستیم.
کد خبر: ۱۴۱۰۶۸۸

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری کبودراهنگ، مسلم غلامی در جلسه بررسی مشکلات حوزه صنعت، معدن و تجارت شهرستان کبودراهنگ که با حضور مدیرکل صمت استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان کبودراهنگ با داشتن دو روستای ویان و کردآباد که از روستاهای پیشتاز تولیدپوشاک در استان وکشور هستند و با وجود معادن و بزرگترین شهرک صنعتی توجه ویژه را به خود می طلبد.

وی افزود: اصناف شهرستان کبودراهنگ نیازمند حمایت بیشتر هستند و باید مسئولان استانی ذیربط برای حل مشکلاتی چون تمدید مجوزهای فعالیت و کمبود بازرسان برای بازرسی مستمر از سطح صنوف و برخورد با مشاغل بدون مجوز و مزاحم اصناف نگاه ویژه ای را به این شهرستان داشته باشند.

غلامی یادآور شد: نبود بازارچه فروش و اعطای تسهیلات به تولیدی های جدید و تسهیل در پرداخت تسهیلات توسط بانک‌های عامل را می‌توان از جمله مشکلات روستاهای تولیدی کردآباد و ویان این شهرستان برشمرد.

غلامی درباره معادن فعال در این شهرستان نیز گفت: در این شهرستان ۳۵ معدن وجود دارد که از این تعداد معادن ۲۵ معدن فعال بوده و تا به امروز این معادن هیچ‌گونه همکاری را با شهرستان نداشته اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها