با خرید بلیط هواپیما تورنتو، به سرزمینی وسیع و البته پر جنب‌وجوش پا می‌گذارید.
کد خبر: ۱۴۱۰۲۱۰

 

با خرید بلیط هواپیما تورنتو، به سرزمینی وسیع و البته پر جنب‌وجوش پا می‌گذارید. کانادا کشوری است که تجربیات متنوعی را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار می‌دهد. از زیبایی‌های طبیعی خیره‌کننده رشته‌کوه‌های راکی کانادا گرفته تا فعالیت‌های فرهنگی تکرارنشدنی. فرقی نمی‌کند به‌دنبال تجربه زندگی در یک شهر مدرن هستید یا می‌خواهید در طبیعت بی‌نظیر مدتی را به استراحت بپردازید، کانادا همیشه پیشنهاد جذابی برای یک سفر توریستی است. کانادا هر سال میزبان میلیون‌ها توریست از سراسر جهان است. این مقاله را تا آخر بخوانید تا محبوب‌ترین مقاصد گردشگران را بشناسید.

 

توریستی ترین شهرهای کانادا را بشناسید

جذاب‌ترین شهرهای کانادا کدام‌اند؟
بر اساس آمار رسمی در سال 2022 میلادی، 22.1 میلیون نفر به کانادا وارد شده‌اند. از سال 2019 تا کنون، کشور کانادا برای سومین سال متوالی، رکوردشکنی تعداد گردشگران را تجربه می‌کند. بیشتر این گردشگران با خرید بلیط تورنتو، وارد خاک کانادا می‌شوند و از آنجا به شهرهای دیگر سفر می‌کنند. در این مقاله با از توریستی‌ترین شهرهای کانادا آشنا شوید.

 


اتاوا، شهر لاله‌ها و موسیقی جاز
اتاوا، پایتخت کشور کانادا، در استان انتاریو قرار دارد. این شهر با معماری زیبا، موزه‌ها و پارک‌های طبیعی بی‌نظیرش شناخته می‌شود. برخی از جاذبه‌های دیدنی اتاوا عبارتند از هیل پارلمان، گالری ملی کانادا، موزه تاریخ کانادا و کانال ریدو. پایتخت کانادا به‌خاطر فستیوال‌های جذابی نظیر جشنواره لاله‌های اتاوا و جشنواره موسیقی جاز و بلوز اتاوا طرف‌داران فراوانی دارد.

 


تورنتو، مهم‌ترین شهر کانادا
بیشتر توریست‌های کشور کانادا با خرید بلیط تورنتو وارد این کشور می‌شوند. تورنتو، مرکز استان اونتاریو، شهری مهاجرپذیر است و تنوع ملیت‌های بالایی را در این شهر می‌بینید. به هر گوشه که از این شهر سر بچرخانید، فعالیت‌های فرهنگی پر جنب‌وجوش، رستوران‌‌های شلوغ و مراکز خرید پر رونق نظر شما جلب خواهند کرد. مهم‌ترین جاذبه‌های دیدنی تورنتو، برج CN، موزه سلطنتی انتاریو، گالری هنر انتاریو و جزایر تورنتو هستند. این شهر هر ساله میزبان توریست‌های بی‌شماری است که بلیط تورنتو را برای شرکت در جشنواره‌های مهمی مانند جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو تهیه می‌کنند.

 


ترکیبی منحصربه‌فرد از فرهنگ فرانسوی و انگلیسی در شهر مونترال
مونترال دومین شهر بزرگ کشور کانادا و بزرگ‌ترین شهر در استان کبک است. این شهر تاریخ پرباری پشت سر دارد و نشانه‌های تاریخی به‌جامانده مانند بناهای بخش قدیمی شهر مونترال، کلیسای نوتردام، موزه هنرهای زیبا و باغ ملی گیاه‌شناسی کانادا توریست‌های زیادی را به سمت خود می‌کشاند.

 


زیباترین مناظر ساحلی را در ونکوور بیابید
سواحل آرام، زیبایی‌های طبیعی، رستوران‌های درجه یک و جشنواره‌های ونکوور در همه جهان شناخته شده هستند. این شهر ساحلی، در استان بریتیش کلمبیا واقع شده و به‌خاطر جشنواره بین‌المللی فیلم ونکوور و جشنواره شکوفه‌های گیلاس ونکوور بین گردشگران محبوب است. توریست‌ها در وونکور حتما به دیدن پارک استنلی، جزیره گرانویل، موزه مردم‌شناسی و پل معلق کاپیلانو می‌روند.

 

توریستی ترین شهرهای کانادا را بشناسید

 

قدم‌زدن در دهکده نیاگارا را در اولویت بگذارید
اگر مسافر کانادا هستید، به‌هیچ‌عنوان تماشای چشم‌اندازهای حیرت‌انگیز آبشار نیاگارا را از دست ندهید. این آبشار دقیقا در مرز بین دو کشور آمریکا و کانادا واقع شده و سالانه بیش‌از ۱۳ میلیون بازدیدکننده را به سمت خود می‌کشاند. دهکده نیاگارا حدود 130 کیلومتر با شهر تورنتو فاصله دارد. اگر به فکر خرید بلیط تورنتو هستید، حتما یک روز کامل را به گردش در محوطه آبشارهای نیاگارا اختصاص دهید و خاطره‌ای به یاد ماندنی از سفر کانادا بسازید.

 


برای شرکت در رویدادهای فرهنگی به کلگری سر بزنید
کلگری شهری است که در استان آلبرتا واقع شده و به دلیل نزدیکی به رشته‌کوه‌های راکی کانادا، شهر مورد علاقه اسکی‌بازان است. به جز ورزش‌های زمستانی، گردشگران کلگری همیشه نسبت به کارناوال‌های متنوع علاقه نشان می‌دهند و با شوروشوق در فعالیت‌های فرهنگی مانند بازدید از موزه‌ها و شرکت در حضور در کنسرت‌ها، شرکت می‌کنند.

 


بنف زیبا
کشور کانادا توسط اقیانوس آرام احاطه شده و بیشتر شهرهای آن مناظر زیبای ساحلی و کوهستانی را با هم دارند؛ اما هر کدام از شهرها در جذابیت منحصربه‌فرد هستند. بنف یک شهر تفریحی کوچک در استان آلبرتا است و به خاطر زیبایی طبیعی خیره‌کننده‌اش به‌عنوان مکان محبوب توریست‌های خارجی شناخته می‌شود. مسافران این شهر برای پیاده‌روی، اسکی و اسنوبورد به پارک ملی بنف می‌روند و حتما از جاذبه‌های دیگر بنف شامل دریاچه لوئیز، گوندولا بنف و هتل بنف اسپرینگز استفاده می‌کنند. جشنواره فیلم و کتاب کوهستان بنف و جشنواره جادوی یخ بنف در سطح جهان مشهور هستند.

 


بهشت اسکی‌بازها در شهر ویسلر
ویسلر یا ویستلر یک شهر کوچک تفریحی است که در استان بریتیش کلمبیا واقع شده و به‌خاطر اسکی و اسنوبرد در سطح جهانی شهرت دارد. نزدیک‌بودن شهر به کوه‌های ویستلر و بلککامب باعث شده ورزش‌های زمستانی رونق فراوانی داشته باشند. توریست‌های سراسر جهان برای بازدید از دهکده ویسلر، تله‌کابین قله دوم و پارک المپیک ویستلر به این شهر سفر می‌کنند.

 

توریستی ترین شهرهای کانادا را بشناسید

 

مناسب‌ترین بلیط تورنتو را از فلای تودی تهیه کنید
گاهی خریدن بلیت برای سفر به مقاصد دوری مانند آمریکا و کانادا که پرواز مستقیم ندارند، سخت و پیچیده می‌شود. باید برنامه پروازی ایرلاین‌های مختلف را بررسی کنید و چند پرواز پشت ‌سر هم رزرو کنید تا به بتوانید به کشور و شهر مد نظرتان برسید. مجموعه فلای تودی بهترین راه‌حل برای تهیه بلیط پروازهای طولانی را در آستین دارد. کافی است در سایت فلای تودی، وارد بخش بلیط هواپیمای خارجی شوید، بلیط تورنتو را انتخاب کنید و تاریخ سفرتان را وارد نمایید. تنها در چند ثانیه، فلای تودی پرواز انتخابی‌تان از 900 ایرلاین معتبر استعلام می‌کند و همه مسیرهای هوایی و ترکیبات موجود را به شما نمایش می‌دهد.

علاوه‌بر خدماتی مانند خرید بلیط و رزرو هتل در داخل و خارج کشور، امکان رزرو آنلاین بلیط قطارهای خارجی برای اولین‌بار در ایران از طریق فلای تودی به مشتریان ارائه شده تا بتوانند بلیط قطارهای کشورهای آمریکا، کانادا، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و انگلستان را به‌راحتی از داخل ایران تهیه کنند. استفاده از خدمات رزرواسیون آنلاین فلای تودی به شما کمک می‌کند با صرفه‌جویی در وقت و هزینه، با آسودگی خاطر سفر کنید و دیگر نگران نداشتن کارت‌های اعتباری بین‌المللی نباشید. برای دریافت آخرین اخبار بلیط تورنتو، در خبرنامه ایمیلی فلای تودی ثبت ‌نام کنید تا جدیدترین پیشنهادهای بلیط هواپیما و هتل برای شما ارسال شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها