استاندار خوزستان خظاب به مدیران روابط عمومی استان:

تکنیک های عملیات روانی دشمن را شناسایی کنید

استاندار خوزستان خطاب به مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد: تکنیک های عملیات روانی دشمن را اعم از تکنیکهای راهبردی و تکنیک های عملیاتی و میدانی بایست شناسایی کنید در غیر این صورت دفاعی که روابط عمومی ها انجام میدهند به سود دشمن تمام میشود.
کد خبر: ۱۴۱۰۰۵۵

جام جم آنلاین - خوزستان، علی اکبر حسینی محراب در آئین تجلیل از فعالین حوزه ارتباطات و روابط عمومی های دستگاه های اجرایی خوزستان ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: آمریکا و برخی دیگر از کشورها از طریق عملیات روانی انقلاب را هدف قرار داده اند و آرزوی آنها سقوط جمهوری اسلامی است و برای آن برنامه ریزی میکنند‌.

وی افزود: در چرخه براندازی که علیه کشورها درست میکنند در اکثر کشورهای هدف یا موفق میشوند و یا انقلاب ها را به انحراف میکشانند تا کشورها را تحت سیطره خود در بیاورند.

استاندار خوزستان گفت: دشمنان مجموعه تجربه های خود در کشورهای دیگر را بر علیه کشور ما به کار گرفته ، به میدان تقابل با نظام اسلامی آمده اند و شبهات مدنظرشان را بعضا در ذهن و ضمیر نسلهای جدید حک کرده اند.

حسینی محراب با بیان اینکه القائات دشمن در جنگ شناختی در ناخوداگاه ما تاثیر میگذارد تصریح کرد: این جنگ ترکیبی حتی در سطح برخی خانواده های ما رخنه کرده است و ما باید در این جنگ با استفاده از تکنیک های نوین و موثر این عملیات روانی را خنثی کنیم که این امر جزو رسالت های روابط عمومی هاست.

به گفته وی؛دشمن در جنگ شناختی به دنبال ساقط کردن نمادهای حاکمیتی ما چه در جنبه زندگی شخصی و چه در جنبه زندگی اجتماعی ما است.

استاندار خوزستان اظهار کرد: فرو ریختن این نمادهای حاکمیتی موجب ریزش اعتماد میان مردم و مسئولین میشود و ما موظف هستیم از این نمادها دفاع کرده، آنها را تحکیم نموده و ترویج دهیم.

حسینی محراب با بیان اینکه زمینه های اقتصادی یکی دیگر از گسلهایی است که دشمن برای ایجادش تلاش میکند بیان کرد: درآمدهای ارزی ما و دسترسی به این درآمدها طی دو سال اخیر از سالیان گذشته بیشتر بوده است در عین حال دشمن همواره سعی میکند با ابزارهای تحریم در روند تجارت کشور اخلال ایجاد کند.

وی افزود: یک روابط عمومی خوب مجموعه ای است که آسیب های کار خود، تکنیک های دشمن و مخاطبین خود را شناسایی کند.

استاندار خوزستان خطاب به مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد: تکنیک های عملیات روانی دشمن را اعم از تکنیکهای راهبردی و تکنیک های عملیاتی و میدانی بایست شناسایی کنید در غیر این صورت دفاعی که روابط عمومی ها انجام میدهند به سود دشمن تمام میشود.

حسینی محراب گفت: از زحمات شما سپاسگذاری میکنم و امیدوارم با برخورد صادقانه و ایجاد اعتماد با مردم نقش خود را در تبیین خدمات و انتقال مفاهیم و ارزش ها به شایستگی ایفا نمایید.

براساس این گزارش،  از روابط عمومی های دستگاه های اجرایی شامل صدا سیما، حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، فولاد خوزستان، شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، سازمان آب و برق خوزستان، شهرداری اهواز، اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، شرکت لوله سازی اهواز، دانشگاه علوم پزشکی اهواز، اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، شرکت برق منطقه ای خوزستان و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان که حائز رتبه های برتر شدند و در سفر اخیر ریاست جمهوری تلاش های شایسته ای داشتند تجلیل شد.

همچنین روابط عمومی های اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس خوزستان، شرکت آبفا استان و سازمان بهزیستی خوزستان عنوان شایسته تقدیر را کسب نمودند.

در سطح فرمانداری های استان نیز از روابط عمومی فرمانداری های اهواز، آبادان و دزفول به عنوان روابط عمومی های برتر تقدیر شد همچنین از تلاش های روابط عمومی فرمانداری های خرمشهر، مسجد سلیمان، باغملک، شادگان و باوی نیز تجلیل شد.

 از کارکنان فعال در حوزه ارتباطات در معاونت های عمرانی و اقتصادی استانداری نیز در سطح ستاد استانداری تجلیل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها