از پاییز سال گذشته تاکنون کمتر روزی بوده که اخبار را چک کنیم و خبری از افزایش قیمت خودرو نشنویم.
کد خبر: ۱۴۰۹۹۹۴

طرح ویژه فروش اقساطی خودرو همراه‌مکانیک فقط تا پایان تیرماه

از پاییز سال گذشته تاکنون کمتر روزی بوده که اخبار را چک کنیم و خبری از افزایش قیمت خودرو نشنویم. گاهی اوقات این افزایش قیمت به‌قدری زیاد است که تصور می‌کنیم سوار ماشین زمان شده‌ایم؛ چون چنین جهش قیمتی آن هم در عرض چند ماه، باورکردنی نیست. برای این که بتوانید با این سرعت افزایش قیمت‌ها هماهنگ شوید و هر روز فاصله شما با خودروی موردنظرتان زیادتر نشود، همراه مکانیک یک طرح اقساطی ویژه را در نظر گرفته که مدت اجرای آن تنها تا پایان تیرماه 1402 است.

این طرح به شما کمک می‌کند که در اوضاع فعلی، بتوانید با شرایطی آسان‌تر صاحب خودرو شوید. در اینجا، با جزئیات طرح ویژه فروش اقساطی همراه مکانیک بیشتر آشنا می‌شوید:

چرا خرید قسطی خودرو با طرح ویژه همراه مکانیک به نفع شماست؟
در حال حاضر اگر بخواهید از هر شرکتی خودروی لیزینگی بخرید، باید حداقل 50 درصد مبلغ خودرو را به‌عنوان پیش‌پرداخت واریز کنید؛ این در حالی است که همراه مکانیک کف مبلغ پیش‌پرداخت را در طرح اقساطی ویژه خود پایین آورده و به 40 درصد رسانده است. با توجه به افزایش سرسام‌آور قیمت خودرو در ماه‌های اخیر، این اختلاف 10 درصدی مبلغ چشمگیری خواهد شد.

علاوه‌بر این، می‌توانید مابقی مبلغ خودرو را در اقساط 6 تا ۳۶ماهه بپردازید و بنا به شرایط خودتان، یکی از این دوره‌های بازپرداخت را انتخاب کنید. بین زمان واریز پیش‌پرداخت و سررسید اولین قسط هم یک تنفس 2 تا ۳ماهه خواهید داشت.

جدول زیر به شما نشان می‌دهد که اگر بخواهید خودروهای پرفروش بازار را از طریق طرح قسطی ویژه همراه مکانیک بخرید، پیش‌پرداخت موردنیاز آن نسبت‌به سایر طرح‌های لیزینگ خودرو چقدر کمتر می‌شود:

طرح ویژه فروش اقساطی خودرو همراه‌مکانیک فقط تا پایان تیرماه

شرایط طرح قسطی ویژه همراه مکانیک؛ کدام خودروها را می‌توانید در این طرح بخرید؟
خرید خودرو در طرح قسطی ویژه همراه مکانیک 2 شرط اساسی دارد: اول اینکه مدل خودروی موردنظر شما باید 97 و بالاتر باشد و دوم اینکه مبلغ تسهیلات بر اساس قیمت خودرو تعیین می‌شود. همچنین فرقی نمی‌کند که خودرو صفر یا کارکرده باشد.

همچنین برای خرید خودرو در این طرح باید مدارک زیر را داشته باشید:

  • کارت ملی و شناسنامه
  • دسته‌چک صیادی
  • فیش حقوقی یا جواز کسب
  • سند یا اجاره‌نامه محل سکونت
  • گردش حساب شش‌ماهه

هدف از دریافت مدارکی مثل گردش حساب ۶ماهه و فیش حقوقی، تعیین مدت بازپرداخت براساس توان مالی شما است.

طرح ویژه فروش اقساطی خودرو همراه‌مکانیک فقط تا پایان تیرماه

طرح اقساطی ویژه همراه مکانیک چه مزایایی دارد؟
طرح ویژه ۲ماهه همراه مکانیک مزایای دیگری هم دارد که آن‌ها را هم در کمتر طرح اقساطی دیگری می‌توانید پیدا کنید. نگاهی به لیست زیر بیندازید:

  • اعتبارسنجی در کمترین زمان ممکن
  • درگیر نشدن شما در امور اداری مربوط به اعتبارسنجی و تأمین سرمایه
  • تحویل خودرو در کمتر از 48 ساعت، آن هم پس از واریز فقط 40 درصد مبلغ
  • ثبت سند شش‌دانگ خودرو به نام شما از همان ابتدای کار
  • عدم نیاز به ضامن
  • امکان بازپرداخت اقساط در بازه‌های 6 تا ۳۶ماهه
  • تنفس 2 تا ۳ماهه بین پیش‌پرداخت و اولین قسط
  • تضمین کارشناسی خودروها تا 7 روز و مبلغ 850 میلیون تومان
  • همراهی کارشناسان همراه مکانیک در تمامی مراحل خرید خودرو از ثبت سند تا تعویض پلاک


در مورد مزایای طرح خرید قسطی ویژه همراه مکانیک، ذکر این نکته هم ضروری است که در سایر طرح‌های لیزینگ خودرو، سند خودرو یا به‌صورت 4 دانگ-2 دانگ و 3 دانگ- 3 دانگ به نام زده می‌شود یا تا انتهای پرداخت اقساط در رهن شرکت لیزینگ باقی می‌ماند.

 


چگونه می‌توانید به همراه مکانیک اعتماد کنید؟
در اولین قدم، می‌توانیم به تضمین کارشناسی خودروها و شفاف بودن آگهی‌های نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک اشاره کنیم. در صفحه اختصاصی هر آگهی، گزارش کارشناسی کامل خودرو وجود دارد و قیمت خودرو بر اساس همین گزارش تعیین شده است. قدم بعدی، تحویل 48 ساعته خودرو و ثبت سند را شش‌دانگ به نام شما از همان ابتدای کار است.

همچنین سابقه فعالیت همراه مکانیک در بازار خودرو به بیش از 10 سال می‌رسد و مجوز تمامی شرکت‌های لیزینگ همکار آن را می‌توانید از سایت بانک مرکزی استعلام بگیرید. در نهایت هم با توجه به شیب تند افزایش قیمت خودرو در ماه‌های اخیر، خرید خودروی قسطی به نفع شما تمام می‌شود؛ چون تجربه ثابت کرده که در زمان اتمام اقساط، مبلغی که شما پرداخته‌اید از قیمت روز خودرو کمتر خواهد بود.

برای مشاهده خودروهای موجود در این طرح و کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرح ویژه فروش اقساطی خودرو همراه مکانیک، وارد لینک زیر شوید:

hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/?credit=true&year=1397,1402 و خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها