با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر انجام شد؛

بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن شهر جدید عالیشهر

انجام هماهنگی اولیه برای انعقاد قراردادهای نهضت ملی مسکن ملایر

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ملایر گفت: مذاکرات، برآوردها و هماهنگی اولیه برای انعقاد قراردادهای مرتبط با عملیات اجرایی پروژه و انتقال خدمات صورت گرفته و یکی موفق ترین پروژه های نهضت ملی مسکن کشور در ملایر رقم می خورد.
کد خبر: ۱۴۰۹۹۷۸

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ملایر، عباس خدابخشیان از پایان مهلت قانونی مشارکت و یا معرفی کارشناسان رسمی دادگستری برای زمین‌های مورد نیاز روستای سالارآباد برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و اظهار کرد: از فردا ملاک محاسبه قیمت زمین‌های باقی مانده، نظر هیأت کارشناسان رسمی دادگستری است البته این مسیر را توصیه نمی کنیم و نفع بیشتر مردم در مشارکت با دولت است.

وی با بیان اینکه اراضی سالارآباد و گلدره برای نهضت ملی مسکن از طریق مبانی قانونی و اعمال ماده ۸ تملک شده و هیچ برگشتی به عقب وجود ندارد، مطرح کرد: با تلاش های مستمر فرمانداری و همراهی نمایندگان ملایر در مجلس مشکل بخشی از اراضی گلدره نیز بعد از ۳۱ سال حل شده و منافع مردم به شکل حداکثری و کامل تأمین و تضمین می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ملایر تصریح کرد: مذاکرات، برآوردها و هماهنگی اولیه برای انعقاد قراردادهای مرتبط با عملیات اجرایی پروژه و انتقال خدمات صورت گرفته و یکی موفق ترین پروژه های نهضت ملی مسکن کشور در ملایر رقم می خورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها