مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خبر داد:

نام‌گذاری چهارراه آتشگاه _ وحدت به‌نام «شهدای گورتان»

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به درخواست مردمی محله گورتان، در صورت تأیید کمیته نام‌گذاری معابر شهر، نام چهارراه آتشگاه وحدت، به‌نام چهارراه شهدای گورتان تغییر خواهد کرد.
کد خبر: ۱۴۰۹۶۹۲

جام جم آنلاین اصفهان؛ سیدسلمان قاضی‌عسگر در مراسم یادواره شهدای عملیات بیت‌المقدس محله گورتان با اشاره به اهمیت پاسداشت نام شهدا اظهار کرد: امروزه دشمنان اسلام و قرآن از خون و نام شهدا واهمه دارند، چراکه نام شهدا حقانیت انقلاب اسلامی را به اثبات رسانده و راهی روشن در مسیر آیندگان قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا جوانان این مرزوبوم را با فرهنگ جهاد و شهادت بیگانه کند، افزود: مردم با بصیرت کشور همواره خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان بوده و به دنیا ثابت کرده‌اند که با حمایت از ولایت راه شهدا را ادامه می‌دهند تا خیال خام دشمنان باطل شود.

مدیر منطقه ۹ اصفهان با تاکید بر اینکه امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون خون پاک شهدا است، گفت: محله گورتان به‌عنوان یکی از محلات منطقه ۹ بیش از ۷۵ شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگران سهم بزرگی در استقلال، بزرگی و عزت کشور داشته‌اند، خاطرنشان کرد: همه ما در مقابل شهدا، ایثارگران و جانبازان و بزرگ منشی خانواده‌های آنان مسئول هستیم و باید هرچه در توان داریم به‌کار گیریم تا بتوانیم دِین خود را به آنان ادا کنیم.

قاضی‌عسگر ضمن تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای عملیات بیت‌المقدس محله گورتان گفت: با توجه به درخواست مردمی محله گورتان، در صورت تأیید کمیته نام‌گذاری معابر شهر، نام چهارراه آتشگاه_ وحدت، به‌نام چهارراه شهدای گورتان تغییر خواهد کرد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها