‌سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری:

نزاع و درگیری منجر به قتل شد

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران:

۲ تن از عاملان رعب و وحشت در جنوب تهران دستگیر شدند

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران گفت: با تلاش مأموران کلانتری خزانه ۲ تن از عاملان رعب و وحشت و تخریب خودروها دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۴۰۹۳۶۱

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ امیرهوشنگ امیری افزود: شامگاه دوم خرداد، به دنبال اعلام درگیری دسته جمعی در محدوده خیابان خزانه تهران و ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم سریعاً تیم عملیات کلانتری ۱۶۰ این پلیس در محل حاضر شدند.

وی گفت: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت این افراد با استفاده از سلاح سرد موجب ایجاد رعب و وحشت شده‌اند و همچنین برای قدرت نمایی ۵ دستگاه خودروی سواری را نیز تخریب کرده‌اند.

این مقام انتظامی افزود: بلافاصله مأموران وارد عمل شدند و در یک عملیات پلیسی و منسجم ۲ نفر از عاملان اصلی نزاع و درگیری که ۳۹ و ۴۵ ساله هستند دستگیر و از آنها دو قبضه سلاح سرد کشف کردند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در این عملیات ۲ دستگاه موتورسیکلت متهمان توقیف شد و هر ۲ متهم برای تحقیقات پلیسی به کلانتری انتقال داده شدند.

سرهنگ امیری با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد می‌شود، خاطر نشان کرد: پرونده و متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها