رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد:

تعرفه پسماند خانگی افزایش ندارد

یزد- رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد از حفر چاه جانباز برای آبیاری فضای سبز منطقه سه شهرداری یزد خبر داد
کد خبر: ۱۴۰۹۳۱۸

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمد حسن منصوری‌زاده اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم در ارتباط با بحث فضای سبز، تامین آب مورد نیاز آبیاری آن است.

وی خاطرنشان کرد: چاه جانباز به عنوان تنها منبع آب فضای سبز منطقه سه شهرداری یزد در محدوده صفائیه، مهرآوران، بلوار شهید قندی، بلوار دانشگاه و دیگر محلات این منطقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به طوریکه در طول فصل گرم سال به صورت ۲۴ ساعته و در سایر فصول حداقل ۱۲ ساعت در روز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد با بیان اینکه چاه جدید در محدوده ۱۰۰ متری چاه قدیم حفر شده، گفت: چاه قدیم در ابتدای بلوار شهیدان اشرف قرار داشت که با گذشت بیش از ۲۰ سال از بهره‌برداری آن، به علت فرسودگی جداره از سرویس دهی خارج شد.

منصوری زاده افزود: به همین دلیل و با پیگیری مسئولین سازمان، پس از اخذ استعلام قانونی از ارگان‌های مرتبط نقاطی جهت حفر چاه معرفی و در ادامه محل چاه فعلی از سوی شرکت آب منطقه‌ای مورد تایید و پس از آن انجام برآورد، تامین اعتبار، برگزاری استعلام انتخاب پیمانکار و عقد قرارداد با وی اقدامات لازم در خصوص راه‌اندازی آن صورت پذیرفت.

وی گفت: عملیات عمرانی حفر چاه با عمق بیش از ۱۸۰ متر و اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال، با مدت زمان تقریبی دوماهه و تجهیز چاه با مصوبات جدید به طول انجامید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها