در کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی استان ؛

تاکید بر لزوم نظارت دقیق و مداوم مسئولین ذیربط بر بازار خراسان شمالی

در جریان برگزاری اولین رویداد فینوتکس صورت گرفت:

اهدا تندیس تاثیرگذاران تامین مالی و سرمایه گذاری به بانک تجارت

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ در جریان برگزاری اولین رویداد بین‌المللی تامین مالی نوآوری و فناوری، «تندیس تاثیرگذاران تامین مالی نوآوری و فناوری کشور» به بانک تجارت اعطا شد.
کد خبر: ۱۴۰۹۲۴۶

اهدا تندیس تاثیرگذاران تامین مالی و سرمایه گذاری به بانک تجارتبنابه گزارش مدیریت روابط‌عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، این رویداد در پارک فناوری پردیس و با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری همزمان با دوازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس برگزار و حسن کیائی به عنوان نماینده بانک تجارت تندیس تاثیرگذاران تامین مالی نوآوری و فناوری کشور این رویداد را دریافت کرد.

معرفی ظرفیت‌های تامین مالی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری، رفع مشکلات تامین مالی فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیان، رفع محدودیت‌های منابع، تشویق سازمان‌ها برای ورود به این عرصه و... از اهداف اصلی این رویداد بود.
بانک تجارت با حضور موثر دراکوسیستم نوآوری کشور و تعامل و مشارکت سازنده با استارت‌آپ‌ها و فین‌تک‌ها در زنجیره ارزش بانک، فعالیت چشمگیری در این حوزه داشته است.

هیبت‌اله سمیع معاون مدیرعامل در امور پشتیبانی و راهبری شرکت‌ها و حجت مقیمی رییس اداره مدیریت زنجیره ارزش نیز با حضور در این رویداد از نمایشگاه اینوتکس و غرفه تکنو تجارت بازدید کردند. / خراسان شمالی - خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها