مدیر برنامه‌ریزی جامع و سرمایه‌گذاری:

پورتفوی فولاد مباركه استراتژیك و با دید بلندمدت است

همزمان با آغاز دهه کرامت با مشارکت خیریه عترت معصومین، جشن میلاد حضرت معصومه(س) برای مددجویان کمیته امداد فریدونشهر برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۰۹۱۴۸

جام جم آنلاین اصفهان؛ عبدالرضا اسپنانی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فریدونشهر، با اعلام این خبر گفت: با مشارکت خیریه عترت معصومین با حضور ۷۰ مددجوی دختر از خانواده های سادات تحت حمایت، جشن میلاد حضرت معصومه(س) برگزار شد.

عبدالرضا اسپنانی با بیان اینکه ۵۹۷ فرزند یتیم و نیازمند تحت حمایت این نهاد هستند، ادامه داد: این تعداد فرزند با مشارکت هزار و ۳۱۹ نیکوکار در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی، درمان و... با رفع نیازمندی هایشان حمایت می شوند.

وی توجه ویژه به فرزندان ایتام و محسنین را الگوپذیری خیران از سیره ائمه اطهار مطرح کرد و افزود: در بین فرزندان یتیم و نیازمند، ۳۱۲ فرزند دختر تحت حمایت این نهاد در شهرستان فریدونشهر هستند.

رئیس کمیته امداد شهرستان فریدونشهر برگزاری برنامه های مختلف را ضرورتی برای تقویت روحیه و ایجاد نشاط بین نیازمندان دانست و گفت: جشن میلاد حضرت معصومه(س) با اجرای برنامه های آموزشی و شاد، صرف نهار و اهدای هدایا به دختران سادات همراه بود.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها