مدیر برنامه‌ریزی جامع و سرمایه‌گذاری:

پورتفوی فولاد مباركه استراتژیك و با دید بلندمدت است

همزمان در دهه کرامت؛

حضور دختران ایتام تحت حمایت کمیته امداد فریدونشهر در جشن میلاد حضرت معصومه(س)

همزمان با آغاز دهه کرامت با مشارکت خیریه عترت معصومین، جشن میلاد حضرت معصومه(س) برای مددجویان کمیته امداد فریدونشهر برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۰۹۱۴۸

جام جم آنلاین اصفهان؛ عبدالرضا اسپنانی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فریدونشهر، با اعلام این خبر گفت: با مشارکت خیریه عترت معصومین با حضور ۷۰ مددجوی دختر از خانواده های سادات تحت حمایت، جشن میلاد حضرت معصومه(س) برگزار شد.

عبدالرضا اسپنانی با بیان اینکه ۵۹۷ فرزند یتیم و نیازمند تحت حمایت این نهاد هستند، ادامه داد: این تعداد فرزند با مشارکت هزار و ۳۱۹ نیکوکار در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی، درمان و... با رفع نیازمندی هایشان حمایت می شوند.

وی توجه ویژه به فرزندان ایتام و محسنین را الگوپذیری خیران از سیره ائمه اطهار مطرح کرد و افزود: در بین فرزندان یتیم و نیازمند، ۳۱۲ فرزند دختر تحت حمایت این نهاد در شهرستان فریدونشهر هستند.

رئیس کمیته امداد شهرستان فریدونشهر برگزاری برنامه های مختلف را ضرورتی برای تقویت روحیه و ایجاد نشاط بین نیازمندان دانست و گفت: جشن میلاد حضرت معصومه(س) با اجرای برنامه های آموزشی و شاد، صرف نهار و اهدای هدایا به دختران سادات همراه بود.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها