مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان خبر داد:

امضای قرارداد 4 هزار میلیارد ریالی طرح فاضلاب خرمشهر

مشاور مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان در امور بانوان و خانواده خبر داد:

تصویب طرح «جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانوار»

مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده از تصویب مصوبه دستورالعمل حمایت از زنان سرپرست خانوار شاغل در شرکت آب و فاضلاب خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۹۱۲۳

جام جم آنلاین - خوزستان، لیلا حمید اظهار داشت: اعضای هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب خوزستان به مصوبه طرح «جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانوار آبفا خوزستان» رأی مثبت دادند و آن را به تصویب رساندند.

وی ارائه دستورالعمل توانمندسازی زنان سرپرست خانواده را در راستای اعتلای بنیان خانواده و حمایت از خانواده پایدار مهم دانست و تاکید کرد: جامعه هدف این طرح زنان دارای همسر ( دلایلی نظیر زندانی بودن همسر، از کار افتادگی و معلولیت)، زنان همسر فوت کرده، زنان مطلقه، زنانی که به هر دلیل مسئولیت تامین معاش خانواده آنها به عهده خودشان است، دختران مجردی که مسئولیت خواهر و برادر خود را بر عهده دارند و مسئولیت معاش خود و خانواده را برعهده دارد ؛ هستند.

مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده اذعان داشت: در جلسه هیئت مدیره که در خصوص بررسی طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار برگزار شد در راستای کمک به حل مشکلات معیشتی، اجتماعی و معنوی و فراهم آوردن زمینه های محیط خانوادگی مناسب برای ارتقاء تربیت فرزندان و آرامش خانواده و فرزندان سرپرست خانواده شاغل در خانواده بزرگ صنعت آبفا خوزستان با رعایت 5 بند مورد تصویب قرار گرفت.

ترمیم حقوق ماهیانه، کمک هزینه تحصیلی، کمک هزینه ثبت نام در مدرسه و دانشگاه، ودیعه مسکن، کمک هزینه تهیه جهیزیه دختران، کمک هزینه ازدواج پسران، پاداش نقدی کسب رتبه در مسابقات ورزشی، علمی، هنری و قرآنی ،ایجاد سبد غذایی، پرداخت وام از جمله مواردی است که در دستورالعمل حمایت از زنان سرپرست خانوار شاغل به آنها پرداخت شده است.

حمید تاکید کرد: این دستورالعمل برای کلیه زنان سرپرست خانوار شرکت آب و فاضلاب خوزستان با  هرنوع قرارداد دائمی و بخش خصوصی قابل اجرا می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها