معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان خوزستان خبرداد:

تزریق بیش از یک هزار و 400 دوز واکسن به حجاج خوزستانی

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: یش از یک هزار و 400 دوز واکسن به حجاج خوزستانی تزریق شده است.
کد خبر: ۱۴۰۹۰۰۴

 

 در مراکز واکسیناسیون هلال‌احمر معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان خوزستان از تزریق بیش از هزار و 400 دوز واکسن مننژیت به حجاج در مراکز واکسیناسیون این جمعیت خبر داد.

جام جم آنلاین - خوزستان سید محمدصادق آل محمد بیان کرد: واکسیناسیون ویژه حجاج از 26 اردیبهشت ماه آغاز شد و تا 10 خرداد ماه ادامه دارد .

وی افزود: مراکز واکسیناسیون هلال احمر از ساعت ۸ صبح آماده پذیرش و ارائه خدمت به عموم مردم و در این ایام به حجاج گرامی است .

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به اینکه در 6 روز ابتدایی اجرای این طرح به هزار و 425 زائر خانه خدا واکسن تزریق شده است،گفت:زائرانی که هنوز برای واکسیناسیون اقدام نکرده اند در اسرع وقت با همراه داشتن کارت ملی به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

معاون بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان خوزستان ادامه داد: حسب برنامه‌ریزی های انجام شده متقاضیان سفرحج تمتع قبل از اعزام باید معاینات پزشکی وکارت تاییدیه سلامت را از جمعیت هلال احمر دریافت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها